Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica si supervizare a lucrarilor de Reabilitare DJ 592 intre localitatile Buzias-Lugoj,L=29,2 km


Anunt de participare numarul 76215/28.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.0256406425, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica si supervizare a lucrarilor de Reabilitare DJ 592 intre localitatile Buzias-Lugoj, L=29, 2 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe traseul strabatut de DJ 592 intre Buzias-Lugoj si la sediul CJT, Bd. Revolutiei din 1989 nr. 17, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in: a)servicii de asistenta tehnica-asistarea beneficiarului pe perioada pregatirii procedurii si documentatiei de atribuire a contractului de lucrari si ulterior contractarii lucrarilor, asigurarea serviciilor de asistenta tehnica in raport cu documentatia de executie a lucrarilor;b)servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier in faza de pregatire a executiei lucrarilor, in faza de executie a lucrarilor, la receptia lucrarilor si in perioada de garantie a lucrarilor, conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I-servicii de asistenta tehnica-pe perioada pregatirii procedurii si documentatiei de atribuire a contractului de lucrari si ulterior contractarii lucrarilor, asigurarea serviciilor de asistenta tehnica in raport cu documentatia de executie a lucrarilor;
Lotul II-servicii de supervizare a lucrarilor-in faza de pregatire a executiei lucrarilor, in faza de executie a lucrarilor, la receptia lucrarilor si in perioada de garantie a lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 296, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei pt ambele loturi, 20.000 lei(Lot I), 30.000 lei(Lot II).Se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul CJT.Garantia de buna executie: 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al CJT, bugetul de stat si Programul Operational Regional 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea-sub forma unui contract de asociere.In cazul in care oferta comuna este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Cazier fiscal;Certificat constatator ORC;Copie CUI;Orice alte documente echivalente, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in dom de activitate aferent obiectului contractului (servicii ce intra in categoria nr. 12 din anexa II la Directiva 2004/18/CE);Lichiditate generala;Solvabilitate patrimoniala;Bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in dom de activitate aferent obiectului contractului: pt. asistenta tehnica-Lot I-valoare cel putin egala sau mai mare de 2.800.000 lei (678.574 euro);pt. supervizare lucrari-Lot II-valoare cel putin egala sau mai mare de 3.700.000 lei (896.687 euro), iar pt. ambele loturi-valoare cel putin egala sau mai mare de 6.500.000 lei(1.575.261 euro);Lichiditate generala-mai mare de 100%;Solvabilitate patrimoniala-mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Resurse umane;Subcontractantii;Recomandari;Certificate ISO 9001 sau echivalent si 14001 sau echivalent;Obligatii contractuale in desfasurare;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Declaratie privind respectarea conditiilor de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt asistenta tehnica(Lot I)-cel putin 3 contracte constand in prestarea de servicii similare(asistenta tehnica) a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de 500.000 lei (121.174 euro) sau cel putin un contract constand in prestarea de servicii similare(asistenta tehnica) a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de 300.000 lei (72.704 euro);Pt, supervizarea lucrarilor(Lot II)-cel putin 3 contracte constand in prestarea de servicii similare(dirigentie de santier) a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de 800.000 lei (193.878 euro) sau cel putin un contract constand in prestarea de servicii similare(dirigentie de santier) a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de 400.000 lei (96.939 euro);Pt. ambele loturi valorile vor trebui indeplinite cumulativ;cel putin 2 recomandari pt. prestarea serviciilor prestate in cadrul contractelor mentionate anterior pt. fiecare lot in parte (Lot I-2 recomandari, Lot II-2 recomandari);Resurse umane-pt. asistenta tehnica(Lot I)-o echipa formata din lider echipa, inginer proiectant drumuri si poduri, specialist mediu;pt. supervizarea lucrarilor(Lot II)-o echipa formata din: responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pt produse de constructii si lucrari de drumuri si poduri de interes min. judetean, diriginte de santier specialitatea drumuri si poduri de interes min. judetean, diriginte de santier pt. produse pt. constructii, economist/diriginte de santier pt. verificare cantitati de lucrari si devize, specialist mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S227-301894 din 21.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 10:30
Locul: Sediul CJT, Bd. Revolutiei din 1989 nr. 17, Timisoara, Sala Consilierilor-cam. 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2"Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale", Domeniul de interventie 2.1.
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic interesat sa participe cu oferta la prezenta procedura de licitatie, este invitat sa depuna la nr. de fax: 0256/406424 o scrisoare de interes, din care sa reiasa denumirea operatorului economic, adresa, telefon, fax, email, persoana de contact si numarul anuntului de participare publicat in SEAP.In caz contrar, autoritatea contractanta va fi in imposibilitate de a-i comunica eventualele clarificari/lamuriri in legatura cu documentatia de atribuire.Aceste clarificari/lamuriri vor fi postate in SEAP si transmise fiecarui operator care a depus o scrisoare de interes in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/3104641, Email: [email protected], Fax: 0040/21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - CJT
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0040/256/406425, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 19:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer