Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica specializata pe infrastructura de comunicatii a Electrica S.A. in vederea asigurarii unei functionari corecte, sigure si fiabile a sistemelor si aplicatiilor care functioneaza pe aceasta


Anunt de participare (utilitati) numarul 140406/14.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica specializata pe infrastructura de comunicatiia Electrica S.A. in vederea asigurarii unei functionari corecte, sigure si fiabile a sistemelor si aplicatiilor care functioneaza pe aceasta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul S.C. ELECTRICA S.A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica specializata pe infrastructura de comunicatii a Electrica S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50332000-1 - Servicii de intretinere a infrastructurilor de telecomunicatii (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
72610000-9-Servicii de asistenta informatica (Rev.2)
72910000-2-Servicii de siguranta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica specializata pe infrastructura de comunicatii a Electrica S.A.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 50.000 lei se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.278^1 din OUG nr.34/2006, se va retine suma de 6279, 99 lei a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - conform art. 92, alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Completata in conformitate cu Formularul nr. 3din SectiuneaIII- Formulare; Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
(b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din SectiuneaIII- Formulare; Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
(c) Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)- In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectarea Formularului nr. 5 din SectiuneaIII- Formulare;
(d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 dinOUGnr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din SectiuneaIII- Formulare;Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Ioan ROSCA ? Director General;
- Silvia PREDA ? Director DEAC;
- Silvia NIJLOVEANU ? Director DJRUCMC;
- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni;
- Ioan SILVAS ? Director Operatiuni Adjunct;
- Marian GEANTA ? Director Operatiuni Adjunct;
- Claudiu TITA ? Sef Serviciu Achizitii P.S.L.;
- Cristinel BARBULESCU? Sef Serviciu T.I.C.;
- Ion BOROGAN ? Sef Birou Comunicatii;
(e) Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP.- Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire;
(f) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/ documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania - Se vor prezenta certificate tip, eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. (a) Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii candidaturilor, din care sa rezulte ca:
- unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;
(b) Pentru persoane fizice romane - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
Persoanele fizice / juridice straine
Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3.h) Informatii privind subcontractantii in situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora
III.2.3.a) Declaratie respectiv lista privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.3.b) Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract. Se vor prezenta in copie cel putin parti relevante din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, pretul, durata si semnaturile
III.2.3.c) Prezentarea prestarilor de servicii similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare.
Aceasta va fi emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar -in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.3.d) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Se vor prezenta CV-urile si copii de pe orice act doveditor al studiilor de specialitate ale persoanelor din echipa propusa pentru realizarea serviciilor care fac obiectul contractului din care sa rezulte experienta similara. ? Pentru personalul tehnic de specialitate, se vor prezenta in mod obligatoriu CV-urile si documentele care atesta competentele solicitate, pentru personalul de specialitate responsabil cu indeplinirea contractului. CV-urile trebuie prezentate in limba romana sau insotite de traducere in limba romana efectuata de catre un traducator autorizat. ? Prestatorul va face dovada ca dispune de un numar minim de personal tehnic de specialitate, propriu sau al carui angajament de participare a fost obtinut, vorbitor de limba romana, care sa fie atestat conform certificarilor aferente solicitate.
III.2.3.e) Operatorul economic participant la procedura trebuie sa prezinte urmatoarea structura de personal considerata de autoritatea contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului:
A. Manager de proiect ? o persoana
- Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta;
- Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect dovedite prin certificari (Project Management Professional-PMP sau echivalent)
- Detinerea de competente in domeniul managementului riscului dovedite prin prezentarea de certificari relevante;
- Experienta dovedita in domeniul IT&C;
- Experienta in calitate de director/ manager de proiect in cel putin un contract ce a presupus implementarea unui proiect IT de complexitate similara.
B. Lider tehnic ? o persoana:
-Absolvent studii superioare;
-Detinerea de competente de nivel avansat privind controlul riscurilor in proiecte informatice dovedita prin certificare emisa de un organism recunoscut international;
-Detinerea de competente de nivel avansat privind o metodologie de management a serviciilor IT recunoscuta la nivel international dovedit prin certificat ITIL Foundation sau echivalent;
-Detinerea de competente de nivel avansat privind managementul securitatii dovedit prin certificat Certified Information Security Manager (CISM) sau Certified Information Systems Security Professional (CISSP) sau echivalent;
-Detinerea de competente privind auditul sistemelor informatice dovedita prin certificare emisa de un organism recunoscut international;
-Dovada participarii la cel putin un curs in domeniul managementului securitatii informatiei prin certificat ISO 27001 sau echivalent;
-Experienta dovedita in domeniul IT&C;
-Experienta dovedita in cadrul unui proiect
C. Expert management infrastructura IT ? minim o persoana:
- Studii superioare in domeniul economic, tehnic sau IT&C absolvite cu diploma de licenta ? dovada se va face prin prezentarea copiilor dupa diplomele de studii obtinute;
- Certificare ITIL Expert v3 sau echivalent ? dovada se va face prin prezentarea in copie a diplomelor sau atestatelor de certificare profesionala emise de institutiile autorizate;
- Certificare ISO 27001 Foundation sau echivalent ? dovada se va face prin prezentarea in copie a diplomelor sau atestatelor de certificare profesionala emise de institutiile autorizate;
- Experienta profesionala dovedita in domeniul IT&C;
- Experienta egala sau mai mare de 3 ani in administrare infrastrutura si servicii IT, solutii IT&C complexe cu acoperire nationala si echipe suport bazate pe procese ITIL ? dovada se va face prin prezentarea CV-ului si a scrisorilor de recomandare din partea beneficiarilor.
D. Expert in administrarea sisteme de monitorizare retele IT (minim 3 persoane):
-Studii superioare in domeniul economic, tehnic sau IT&C absolvite cu diploma de licenta ? dovada se va face prin prezentarea copiilor dupa diplomele de studii obtinute;
-Certificare ITIL Foundation sau echivalent ? dovada se va face prin prezentarea in copie a diplomelor sau atestatelor de certificare profesionala emise de institutiile autorizate;
-Certificari tehnice si atestate de participare la cursuri tehnice de specialitate pentru solutia propusa- dovada se va face prin prezentarea in copie a diplomelor sau atestatelor de certificare profesionala si participare la cursuri emise de institutiile autorizate;
-Certificare Cisco CCNA sau echivalent (minim 1 expert) ? dovada se va face prin prezentarea in copiea diplomelorsau atestatelorde certificare profesionala si participare la cursuri emise de institutiile autorizate;
- Certificare Cisco CCNP sau echivalent (minim 1 expert) ? dovada se va face prin prezentarea in copiea diplomelorsau atestatelorde certificare profesionala si participare la cursuri emise de institutiile autorizate;
- Experienta dovedita in domeniul IT&C;
- Experienta egala sau mai mare de 3 ani in administrarea si operarea platformelor complexe de monitorizare a retelelor de comunicatii ? dovada se va face prin prezentarea CV-ului si a scrisorilor de recomandare din partea beneficiarilor.
III.2.3.f) Ofertantii vor trebui sa faca dovada unui numar minim de personal calificat, certificati de producatorii echipamentelor si aplicatiilor existente in infrastructura de comunicatii Electrica S.A. (Cisco, Fortinet, HP OpenView, Westermo) care fac obiectul Documentatiei descriptive, a unor specialisti in tehnologie VoIP si securitate precum si a unor specialisti in tehnologie GSM/GPRS si o experienta egala sau mai mare de 3 ani in acordarea serviciilor de asistenta tehnica specializata pe astfel de tipuri de infrastructuri.Ofertantii vor demonstra experienta similara pentru analiza comunicatiilor de date prin radio utilizand retele radio trunking MPT 1327/1343 si protocolul de comunicatii MAP 27, asa cum sunt cele aflate in exploatare la filialele Electrica SA.
III.2.3.g) Ofertantii trebuie sa dispuna de capabilitati pentru acordarea serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti printr-un centru de asistenta tehnica si suport (helpdesk), incluzand minimum urmatoarele componente:
? Proces complet de gestiune a incidentelor de la clienti: preluare incidente, prelucrare incidente, inregistrare incidente, trasabilitate, escaladare incidente, raportare catre clienti;
? Aplicatie specifica si personal calificat pentru gestiuneaincidentelor;
? Posibilitatea de acces la distanta a aplicatiei pentru gestiunea incidentelor, atat pentru clienti cat si pentru personalul de interventie propriu;
? Punct unic de contact in preluarea apelurilor pentru interventii, canale de comunicatii dedicate pentru asistenta tehnica la clienti (linie telefonica dedicata, email dedicat etc.);
? Posibilitatea de a asigura tehnica client pe diverse nivele de prioritate si timp de raspuns;
Se va face dovada prin prezentarea unei descrieri a resurselor materiale si umane de care dispune ofertantul in vederea asigurarii serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti. Se va demonstra capabilitatile tehnice pentru asigurarea serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti prin organizarea unei vizite la centrul de asistenta tehnica si suport clienti al ofertantului. Se va demonstra experienta in functionarea centrului de asistenta tehnica si suport.Se va demonstraprin prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar care atesta calitatea si continuitatea asigurarii serviciilor de asistenta tehnica.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din O.U.G.nr.34/2006).b) In sensul celor prevazute la articolul 193 din O.U.G.nr.34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat unui nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 27001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al securitatii informatiei)In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii informatiei.b) Constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al securitatii informatiei un document emis de o societate de certificare in domeniul securitatii informatiei in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit: NU exista limite;Opertorii economici pot vedea cea mai buna oferta; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una); Durata rundei: 1(una) zi;Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Pasulce va fi precizat in invitatia de participare la aceasta etapa transmisa prin mijloace electronice este de 0, 1% din valoarea estimata a achizitiei.Se solicita ca op. econ. situat pe primul loc in clasamentul din SEAP rezultat in urma desfasurarii licitatiei electronice, sa depuna la sediul A.C. in cel mult 2 zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, formularul de oferta(in original) si anexele aferente ofertei financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/22320/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S64-104686 din 31.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura/oferta in cadrul procedurii de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati in vederea participarii cu oferta in etapa a 2-a de desfasurare a procedurii de atribuire a contractului.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, oferteaza acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Adresa: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer