Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica standard aferente licentelor perpetue pentru instrumente software de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice


Anunt de participare numarul 144912/13.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica standard aferente licentelor perpetue pentru instrumente software de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Banca Nationala a Romanieistr. Doamnei nr.8, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suportul tehnic standard pentru 36 luni, pentru licentele din portofoliul BNR;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerin?elor specificate caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 846, 056.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 36900 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006:5626.05 LeiForma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauordin de plata in contul RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Echivalen?a Leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data publicarii anun?ului de participare. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractata, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui si se va depune de operatorul economic la sediul autoritatii contractante, pana la data semnarii contractului sau cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii acestuia.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in toate cazurile se aplica prevederile art. 89 (1) si (2), 90 (1), 91, 92 (1) din HG. 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Certificat de participare la licitatii
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Guvernator ? Academician Mugur Isarescu
? Prim-Viceguvernator ? Prof. univ. dr. Florin Georgescu? Viceguvernator ? Bogdan Olteanu
? Viceguvernator ? Dr. Cristian Popa
? Membru ? Prof. univ. dr. Marin Dinu
? Membru ? Prof. univ. dr. Nicolae Danila
? Membru ? Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
? Membru ? Conf. univ. dr. Agnes Nagy
? Membru ? Dr. Napoleon Pop
Conducerea Direc?iei Achizi?ii
? Vasile Ifrim, Director ? Director
? Niculae Dumitrache ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Contabilitate
? Iulia Stanciu, Director ? Director
? Daniela Ilie ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Juridice
? Alexandru Paunescu ? Director? Constantinescu Rodica ? Sef serviciuConducerea Direc?iei Buget ?i Analiza Financiara
? Ion Paduraru ? Director? Andreea Bognar ? ?ef Serviciu
Conducerea Directiei Servicii Informatice
? Dragomir Ovidiu-Director
? Parvulescu Tiberiu ? Director adjunct
* Lista persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Na?ionale a Romaniei http: //www.bnr.ro. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatorie:
A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantulstrain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita prezentarea de informatii privind proportia in care contractul de prestari servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, respectiv completarea Formular I - Sectiunea FORMULARE cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si prezentarea acordurilor de subcontractare.- In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.- Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 12:00
Locul: Lipscani nr. 16, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. In cazul unei asocieri, pentru a beneficia de reducerea de 50% este necesar ca toti membrii asocierii sa fie IMM. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret;Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile si protectia muncii: Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii (Formularu J). Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe siteul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata de catre liderul asocierii.BNRva putea solicita executarea garantiei de participare daca ofertantul: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer