Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de asistenta tehnica/consultanta pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare administrativa a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finantate in cadrul Axei p


Anunt de participare numarul 112954/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala:  Mendeleev, 21-25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Cezar DINCULESCU si Anamaria GAGIU, Tel. 021/317.66.33/021/319.23.20, In atentia:  Cezar DINCULESCU si Anamaria GAGIU, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/317.66.33/021/319.23.20, Adresa internet (URL):  http: //www.ancs.gov, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie centrala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de asistenta tehnica/consultanta pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare administrativa a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finantate in cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile se vor presta atat la sediul ANCS, Directia Generala Organismul Intermediar pentru Cercetare, strada Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Bucuresti, cat si la Birourile teritoriale ale ANCS (Iasi, Alba Iulia, Cluj Napoca, Timisoara, Targoviste, Craiova, Constanta).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de asistenta tehnica/consultanta specializata privind activitatea de verificare administrativa a Cererilor de Rambursare aferente proiectelor finantate prin Axa prioritara 2 ?Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare tehnologica si Inovare? din Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE), aflate in derulare in perioada 2010-2013, in vederea eficientizarii indeplinirii atributiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare - Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de monitorizare si de control
Valoarea estimata fara TVA: 12, 759, 966RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.03.2011 pana la 31.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 63.800 LEI;Garantia de buna executie a contractului este de 3% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din FEDR, prin Axa Prioritara 5 (AT) din POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizataIn cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit se vor depune urmatorele documente:
?Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).
?Procese verbale relevante.
- Certificat de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Persoane juridice /fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimiitreiani
?Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.?Ultima balanta de verificare ;
?Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), este cel putin egala cu 13.000.000 lei;
?Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul (cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnate si stampilate) de reprezentantul legalOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, 2.Fisa de informatii privind experienta similara. Cerinte minime obligatorii:
Experienta similara: ?Finalizarea a minimum 1 contract de prestari servicii, cu o valoare cumulata de 200.000 Euro, in domeniul consultantei/asistentei tehnice/ financiare/ controlului/ auditului/ verificarii/ management, in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei);?Derulareaa minimum 1 contract de consultanta/asistenta tehnica/ financiara/ control/ audit/ verificare/ management pentru proiecte cu finantare europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2011 18:00
Locul: SEAP - AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si observatori de la UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara5 ?Asistenta Tehnica? (AT) din Programul Operational Sectorial ?Cresterea CompetitivitatiiEconomice? (POS CCE)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. : 021/310.46.41, Fax:  : 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/ 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/ 319.51.80, Adresa internet (URL):  : www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic si contencios
Adresa postala:  Str. Mendeleev, nr. 21-25, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 021/317.19.81, Email:  [email protected], Fax:  021/317.19.81
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer