Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta vamala, transport intern si international si curierat rapid intern si international pentru SN Nuclearelectrica SA Bucuresti? Executiv si sucursalele acesteia FCN Pitesti si CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 144726/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801153, In atentia: Luminita Livadaru, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asistenta vamala, transport intern si international si curierat rapid intern si international pentru SN Nuclearelectrica SA Bucuresti? Executiv si sucursalele acesteia FCN Pitesti si CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii de transport anexe si auxiliare
Locul principal de prestare: Punct vamal Bucuresti Otopeni, Constanta Sud si Constanta Port,
Sediul SNN SA Bucuresti - Executiv, CNE Cernavoda si FCN Pitesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 592 si 487, 569EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent la 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (fara TVA) ? 121.892, 00 EUR / 552.172, 00 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura urmatoarele servicii :
Servicii de asistenta vamala, transport intern si international si curierat rapid intern si international pentru SN Nuclearelectrica SA Bucuresti ? Executiv si sucursalele acesteia FCN Pitesti si CNE Cernavoda, dupa cum urmeaza:
- COMISIONARIAT VAMAL - Conform Anexa 1, Anexa 1.1 la Documentatia Descriptiva;
- TRANSPORT AERIAN ? Conform Anexa 1.2 la Documentatia Descriptiva;
- TRANSPORT MARITIM CONTAINERIZAT - Conform Anexa 1.3la Documentatia Descriptiva;
- TRANSPORT IN REGIM DE GRUPAJ AUTO - Conform Anexa 1.4 la Documentatia Descriptiva;
- TRANSPORT IN REGIM DE AUTO COMPLETE - Conform Anexa 1.5 la Documentatia Descriptiva;
- TRASPORT AERIAN - LIVRARE PLICURI/PACHETE ?DOOR TO DOOR? - Conform Anexa 1.6la Documentatia Descriptiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63000000-9 - Servicii de transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (Rev.2)
63100000-0-Servicii de manipulare si de depozitare a incarcaturilor (Rev.2)
64120000-3-Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi contractate pe parcursul derularii acordului cadru sunt cele mentionate in Anexele 1 - 6la Documentatia Descriptiva.Cantitatile minime si maxime estimate pe durata unui contract subsecvent reprezinta 25% din cantitatile minime, respectiv maxime ale acordului cadru.
- Valoarea estimata minima a acordului cadru (fara TVA) ? 86.592, 00 EUR / 392.261, 00 LEI- Valoarea estimata maxima a acordului cadru (fara TVA) ? 487.569, 00 EUR / 2.208.688, 00 LEI- Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (fara TVA) ? 121.892, 00 EUR / 552.172, 00 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 592 si 487, 569EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 40.000, 00 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor indicata in anuntul de participare.Garantia de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.2. Garantia se poate constitui in LEI sau echivalent EUR, la cursul de schimb comunicat de BNR pentru Lei/Euro valabil pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro )Contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA este: ? pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1? pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul / plicul cu documentele privind candidatura.Candidatii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Candidatul care prezinta acest formular si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Conditiile de retinere/restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87/art.88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma retinuta unui candidat, stabilita in conformitate cu prevederile art. 278¹ din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) este: 5.988, 68 LEI. Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza FormularulIII.1.1.b.Candidatul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului.Pentru a beneficia de aceasta reducere candidatul trebuie sa includa in oferta, Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A - cheltuieli de exploatare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Seva completa Formularul III 1.3 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. cu modificari si completari
Nota:
a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 de catre candidat. Declaratia se depune in original.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificari si completari
La declaratie se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca candidatul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa insotite de traducerea autorizata in limba romana
Nota:
a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).
c)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 nu se solicita eventualilor subcontractanti
Se va completa Formularul III.2.1.a.2 de catre Candidat. Certificatele/documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010).
Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
Se va completa Formularul III.2.1.a.3.Documentul se depune in original.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006.Se va completa Formularul III.2.1.a.4
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:
Daniela Lulache -Director General
Elena Negulici ? Director Economic
Mihai ? Dan Gheorghievici - inlocuitorul de drept Director Economic
Cristina Nazarvescky ? Sef Departament AchizitiiDana Banea - inlocuitorul de drept Sef Departament Achizitii
Comisie evaluare: Rodica Boboc, AdrianaIonescu., Luminita Livadaru, Cristina Miron, Grigore Manea, Constanta Nicolae, Daniel Mircea, Mariana Butnaru, Simona Barbu, Catalin Filip.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul III.2.1.a.5Declaratia se depune in original Niveluri specifice minime necesare:
1.Certificat Constatator pe numele Operatorului economica)Persoane juridice/fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele Candidatului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului insotit de o Declaratie pe propria raspundere a candidatului ca informatiile cuprinse in Certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b)Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident pe numele Candidatului, Candidatului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.Note:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele candidatului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.NOTA: In situatia in care operatorul economic a fost selectat si a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata la finalizarea etapei de selectie a candidatilor.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
a) Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al candidatului, respectiv a candidatului asociat, daca este cazul unei candidaturi comune.b) Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.2.Dovada existentei raporturilor juridice directe cu autoritatea vamala pentru ansamblul operatiunilor vamale pe care le efectueaza pentru clientiNota: In cazul unei candidaturi comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Se va prezenta copie copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, a Autorizatiei de « Comisionar Vamal » valabila la data linita de depunere acandidaturii3. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea candidatului pentru prestarea serviciilor:
3.1autorizatie pentru transport produse strategice si radioactive, periculoase si precursori de droguri, abilitat/autorizat conform regelemntarilor legale in vigoare, sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine aceste autorizatii in termen de maxim 30 zile de la primirea comunicarii ca este declarat castigator.
3.2acreditare membru IATA (International Air Transport Association).Nota: In cazul unei candidaturi comune, cerintele 3.1 si 3.2vor fi indeplinite, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Se va prezenta copii dupa documentele valabile la data limita de depunere a candidaturii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2011 al Candidatului/Candidatilorasociati, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima pentru lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil prezentat, este 90% .
Formula de calcul este:
- lichiditate generala= (active circulante/datorii curente)x100
Nota:
Cerinta va fi indeplinita de catre candidat, sau in cazul unei candidaturi comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta documentul in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
2. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani.
Se accepta ofertantii care au cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani sa fie de cel putin: 1.000.000 leiNota:
Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Candidat in cazul unei Oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Candidat ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei Oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei Oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei Oferte comune cu sustinere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1. de catre candidat ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.
Pentru calcularea echivalentului in Euro se va utiliza cursul de schimb mediu anual publicat pe site-ul BNR (www.bnr.ro), astfel:
-anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro
-anul 2011 -4, 2379 lei/euro
-anul 2012 -4, 4560 lei/euroCandidatii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 vor beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala.
Pentru a beneficia de acest drept candidatul trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare invocate.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul III.2.2.2.
Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c1 si d) si 69¹ din OUG 34/2006 precum si III.2.1.a.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea serviciilor similare ce fac obiectul acordului cadru.
Lista contractelor va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documentul constatator sau recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor privati mentionati in lista.
Candidatul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte de prestari de servicii ce fac obiectul acordului cadru, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 500.000 lei (fara TVA).
Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea candidatii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1S. si se vor anexa documentele solicitatePentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei minime impuse, pentru calcululechivalentei in Euro se va utiliza cursul mediu anual LEI/EUR publicat pe site-ul BNR (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte.
2) Lista principalelor dotari tehnice (proprii, asociere, sustinere tehnica, subcontractare) necesare pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.2
3) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Subcontractantii declarati nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, caz in care vortrebui sa completeze aceasta declaratie
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul Formularul III.2.3.3.Nota:
Inainte de semnarea contractuluicu autoritatea contractanta, ofertantulva prezenta toatecontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
4) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul).
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formularul III.2.3.5 impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.5a si Formularul III.2.3.5b).
Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art.180, 181 181 (lit. a, c1 si d) si 69¹ din OUG 34/2006. precum si III.2.1.a.5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior deschiderii si calificarii ofertelor, Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP o invitatie privind participarea la faza finala de licitatie electronica pentru procedura off-line, catre ofertantii care au depus oferte admisibile.Factorul de evaluare pentru care se va licita electronic va fi ?pretul?.La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinata prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.La faza finala de licitatie electronica pot participa numai operatorii economici care sunt inregistrati in SISTEMUL ELECTRONIC AL ACHIZITIILOR PUBLICE (SEAP). In acest sens, operatorii trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru inregistrare si acces in sistem se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.ATENTIE!!!: Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplicabile prevederile art. 87 alin. (1) lit. a) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.PRECIZARI SPECIFICE: 1.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare publicata in SEAP.2.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre candidatii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze. Ofertantii pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: nuOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNN CNE TD#26396; PA#26396-01/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2013 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca, urmare desfasurarii licitatiei electronice, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.2. Sedinta de deschidere a documentelor de calificare/propunerilor de oferte preliminare va avea loc la data si ora mentionate in anuntul de participare/invitatia de participare, la sediul S.N.Nuclearelectrica S.A, Strada Polona nr. 65, Sector 1, Cod 010494, Bucuresti, Departament Achizitii, persoana de contact Rodica BobocReprezentantii candidatilor nu sunt admisila sedinta de deschidere a candidaturilor.Candidaturile sunt declarate intarziate in cazul depunerii la alta adresa/depunerii dupa data/ora limita inscrisa in Anuntul de participareIn scrisorile de comunicare a rezultatului selectiei se vor preciza si data si ora de depunere a propunerilor de oferte preliminare si data si ora sedintei de deschidere a propunerilor de oferte preliminare (numai in cazul candidatilor selectati pentru etapa a doua) .Reprezentantii candidatilor selectati nu sunt admisi la sedinta de deschidere a propunerilro de oferta preliminare3. Nr. minim de operatori economici preconizat: 3 trei. Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare vor fi declarati selectati.4. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shell SAFE Verify de la adresa: www.certsign.ro/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA - Departamentul Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer