Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit intern cu privire la activitatea S.C. Enel Distributie Banat S.A si S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A


Anunt de participare (utilitati) numarul 35142/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0213140058, In atentia: Mihai Spulber;Cosmin Predoiu, Email: [email protected], Fax: : 0213140059
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de auditintern cu privire la activitatea S.C. Enel Distributie Banat S.Asi S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: S.C. Enel Distributie Banat S.A, Timisoara , Str. Pestalozzi nr. 3-5, 300115si la sediile/locatiile din judetele componente
- S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A, Constanta , str.Nicolae Iorga, Nr.89 si la sediile/locatiile din judetele componente
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supravegherea gest.soc., a emiterii sit.fin., certif.sit.fin., respect.plan audit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74121220-1 - Servicii de auditare interna (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
audit la Enel Distrib.Banat si Dobrogea.
Valoarea estimata fara TVA: 76, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie particip.: 3.200, 00 lei ( IMM-1600, 00lei )-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata la 60 zile de la primirea facturii,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Serviciul este rezervat persoanelor juridice autorizate de Camera Auditorilor Financiari din Romania
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib., Certif ONRC sau CCI, Certif.const.-ORC, decl-IMM;pers.juridice straine-docum.inreg.pers.juridica in tara unde este rezident, apartenenta pv.profesional, atestate,
certificari, doc.edificatoare valabile in tara de origine, Autorizatie emisa de Camera Romana a Auditorilor Financiari: lipsa acesteia atrage dupa sine descalificarea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezult. exerc.financ.pe 5 ani, Bilant contab-30.06.2007, contul profit si pierdere-aprobate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serv.- 3 ani, 3 recom., Decl: serv.coresp.cs;conduita si eticaprof.- audit financiar , standarde audit;pers.suf.num.si.prof, curric.vitae.Exp.sim: servicii audit int.- companii multinationale din Romania, strain.; la comp energie; -minim 3(trei) companii cifra af.50 mil.eur-cerinta elimin .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Auditori -autoriz de Camera Audit. Financiari din Romania;Lg.31-1990;OUG 75-1999;Ordt-34-2004.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Doc.se depune la adresa: Bucuresti, str.Pitar Mos, Nr.18, Sector 1, Parter-Receptie
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 12:00
Locul: Bucuresti, str.Pitar Mos, Nr.18, Sector 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de licitatie, reprezentantii ofertantilor, specialisti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu , nr 38, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda , nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Enel Distributie Banat
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5 , Serv.Juridic, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405045, Fax: 0256-436441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer