Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDIT


Anunt de participare numarul 115473/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA MARIAN, Tel. 0252/314379, Email:  [email protected], Fax:  0252/316317, Adresa internet (URL):  www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE AUDIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit pentru proiectele : "Reabilitare si modernizare retele strazi urbane in municipiul Drobeta Turnu Severin" ?SMIS 7110, "Reabilitare si modernizare parte carosabila si trotuare din municipiul Drobeta Turnu Severin ? sector I"-SMIS7104, "Reabilitare si modernizare parte carosabila si trotuare din municipiul Drobeta Turnu Severin sector II"SMIS 7105, "Reabilitare retele strazi urbane Drobeta Turnu Severin ? sector 3"-SMIS 7106, "Reabilitare retele strazi urbane Drobeta Turnu Severin ? sector 4"-SMIS 7108
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini.
Denumire loturi: Lot 1: Reabilitare si modernizare retele strazi urbane in municipiul Drobeta Turnu Severin;Lot 2: Reabilitare si modernizare parte carosabila si trotuare din municipiul Drobeta Turnu Severin sector I;Lot 3: Reabilitare retele strazi urbane Drobeta Turnu Severin ? sectorIILot 4: Reabilitare retele strazi urbane Drobeta Turnu Severin ? sector 3Lot 5: Reabilitare si modernizare parte carosabila si trotuare din municipiul Drobeta Turnu Severin sector 4
Valoarea estimata fara TVA: 2, 028, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala 30.000 lei din care: lot1:10.000lei;lot2:9.400;lei;lot3:5.400lei; lot4:3.100lei;lot5:2.100lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 * FEDR; *Buget national; *Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006;4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006;
5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, original sau copie legalizata;6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, original sau copie legalizata;7.Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata;8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si extras de registru in termen de valabilitate, in original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri; 2.Bilant contabil 2009 vizat, inregistrat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 3.000.000 lei din care: lot1:1.000.000lei;lot2:930.000;lei;lot3:540.000lei; lot4:305.000lei;lot5:225.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista princ serv prestatein ultimii 3 ani;2.Copii contracte similare , recomandari. 3. Declaratie pr ef medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Personal minim: Auditor-5 persoane, CV, atestat, 4.Acord de asociere;;5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;6.Acord de subcontractare;7.Declaratie prot.muncii ;8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;9. Declaratie pe proprie raspundere a fiecarui auditor din care sa reiasa ca nu a fost sanctionat in ultimii trei ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR si a obtinut calificativul A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani: - contracte de servicii de audit in valoare minima de 2.000.000 lei din care: lot1:670.000lei;lot2:625.000;lei;lot3:355.000lei; lot4:200.000lei;lot5:150.000lei. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata si sa fie inscris in registrul CAFR, carnet de membru activ vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2011 10:00
Locul: Sediul primariei muncipiului Drobeta Turnu Severin , sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic si observatorii CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013; Axa prioritara1: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere;Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art.256^2/OUG34/06- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea:  Dr Tr Sevetin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2011 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer