Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit aferente implementarii proiectului Realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud pentru oferirea de servicii publice electronice cetatenilor si institutiilor


Anunt de participare numarul 96229/17.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit aferente implementarii proiectului Realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud pentru oferirea de servicii publice electronice cetatenilor si institutiilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul Consiliul Judetean Bistrita Nasaud si unitati administrative ale judetului Bistrita Nasau
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
audit financiar a proiectului conform normelor internationale
si audit informatic pentru evaluarea securitatii sistemului informatic prin metode de audit, incluzand teste de penetrare efectuate de catre un auditor certificat in acest sens
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
72800000-8-Servicii de audit informatic si de testari informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 128, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 1500 leiRon si Garantia de buna executie 5% din valaorea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Uniunea Europeana, Axa prioritara III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Declaratia privind inexistenta starii de faliment
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil pentru anul 2008
-Profit pozitiv pe anul 2008
-Informatii privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afacere mai mare de 250.000 lei- profit pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin trei contracte constand in prestarea de serviciide audit financiar, pentru proiecte finantate din fonduri nerambursabile, din care cel putin un contractin valoare de33.000 leiRon.-Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin trei contracte constand in prestarea de servicii de audit informatic, din care cel putin un contract in valoare de minim 94.000 RON.- Se cere experienta in derularea programelor cu finantare nerambursabila. Cerinta minima este participarea la trei proiecte finantate din fonduri nerambursabile ale Uniunii Europene.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de o echipa minima care sa aiba obligatoriu in componenta personal (tehnic de specialitate) care sa lucreze in domeniul IT&C si din domeniulfinanciar, de care poate dispune pe toata perioada de derulare a contractulu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un contract in prestarea de serviciide auditin valoare de33.000 leiRon.-cel putin un contract de audit informatic in valoare de minim 94.000 RON.- Cerinta minima este participarea la trei proiecte finantate din fonduri nerambursabile ale Uniunii Europene.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de o echipa minimacare sa aiba obligatoriu in componenta personal (tehnic de specialitate) care sa lucreze in domeniul IT&C si din domeniulfinanciar, de care poate dispune pe toata perioada de derulare a contractului, conform caiet de sarcini si fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, Bistrita, P-ta Petru Rares nr.1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public " Domeniul Major de Interventie 2 Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electroniceOperatiunea 1 Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca intreaga Documentatie de atribuire este atasata la anuntul de participare in SEAP in conformitate cu art. 40 alin (1) din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare si ca autoritatea contractanta are obligatia de a atasa in SEAP orice modificare sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire, operatorii economici vor lua toate masurile pentru a intra in posesia acestor documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contancios administrativ si fiscal Cluj Napoca
Adresa postala: Curtea de Apel Cluj, str.Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bistrita Nasaud - Compartiment juridic
Adresa postala: P-ta Petru Rares nr. 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263230741, Fax: 0263214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2010 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer