Licitatie Publica - Servicii de Audit al Proiectului «Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Braila»
Anunt de participare (utilitati) numarul 143457/08.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala: str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810140, Romania, Punct(e) de contact: +40 239692969, Tel. +40 239692900, In atentia: Director general - ing. Mihail Chirita, Email: [email protected], Fax: +40 239693209, Adresa internet (URL): www.apabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si canalizare licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Audit al Proiectului«Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Braila»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Braila, str. Piata Uzinei nr. 1, jud Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul cuprinde 10 contracte de lucrari, 1 contract de asistenta tehnica pentru managementul proiectului, 1 contract de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor, 1 contract servicii de audit al proiectului (prezentul contract).
Realizarea auditului proiectului ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in jud. Braila? presupune realizarea a :
-4 Rapoarte de Constatari Factuale anuale;
-1 Raport de audit final.
Auditorul va verifica daca cheltuielile prezentate in cererile de rambursare s-au facut in interesul proiectului, sunt corecte si eligibile.
Auditorul verifica daca fondurile au fost cheltuite conform termenilor si conditiilor din cadrul Contractului de Finantare.
Raportul final va fi intocmit dupa intocmirea ultimei Cereri de Rambursare din cadrul proiectului, in limita duratei de implementare a Contractului de Finantare.
Obiectivul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre Auditor prin aplicarea procedurii specifice de auditare, precum si transmiterea catre Autoritatea Contractanta a Raportului Constatarilor Factuale cu privire la procedurile executate, platile efectuate in cadrul contractelor de achizitii publice si corectitudinea includerii acestora in cererile de rambursare. Auditorul va intocmi Rapoarte Anuale si un Raport Final. In cadrul rapoartelor intocmite, Auditorul va formula o opinie cu privire la modul de implementare a Proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit al proiectului«Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Braila»
Valoarea estimata fara TVA: 512, 376RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 10.100 lei, avand o perioada de valabilitate de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conf. cu art. 86 din HG 925/2006(A).Garantia de participare va fi prezentata in original, trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conf. Formularul nr.2; b)Virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea SC COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA SA in contul RO10BRDE090SV02086020900 deschis la BRD ? Groupe Societe Generale Braila. Scrisoarea de garantie de participare in original va fi: fie transmisa/depusa impreuna cu oferta, fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere priv incadrarea in categ.IMM-urilor conf. Formularul 27. In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Ofertele neinsotite de o Garantie de participare in cuantumul, forma si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire vor fi respinse de Autoritatea Contractanta in cadrul sedintei de deschidere. In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, acestuia din urma i se va retine suma de 4.292, 38 lei din garantia de participare, conf.art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006. In cazul prezentarii garantiei de participare in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, si va fi insotita de traducere autorizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006, si devine anexa la contract.In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza formularul 25.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri coeziune 77, 18 %; cofinantare nationala: subventie de la bugetul statului: 11, 80% ; contributie buget local 1, 81% ; imprumut operator regional 9, 21 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Formularul 4)Prezentare Formularul 4 completat si semnat in original de catre operatorul economic, lider, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. (Formularul 5)Prezentare Formularul 5 completat si semnat in original de catre operatorul economic, lider si fiecare membru al asocierii, si dupa caz, tertul sustinator ? pentru art. 181 lit. a), c1) si d).Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.( Formularul 6)
Prezentare Formularul 6 completat si semnat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (Formularul 7)Prezentare Formularul 7 completat si semnat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator.
Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006. (Formularul 8)
Prezentare Formularul 8 completat si semnat in original de catre Ofertant / ofertantul asociat / subcontractant / tert sustinator. Lista persoanelor cu functie de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Mihail Stelica Chirita, Ofelia Neacsu, Constantin Toma, Mariana Manolache, Vale Nicoleta, Gurgu Vasilica, Ivanciu Elena ?Diana, Gheorghiu Florin, Bosneag Sorin Eugen, Avram Ionel, Hagiu Catalin, Calin Elena, Craciun Liliana, Podaru Sorina Andreea.
Cerinta nr. 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
A) Persoanele juridice romane vor prezenta:
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?;Certificatul de atestare fiscala se solicita doar pentru punctul/punctele implicate in derularea contractului
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
B) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota:
Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii?conform cu originalul?.
Pentru statele unde nu se elibereaza aceste certificate, ofertantii straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritati competente, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1
a) Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, cu exceptia cazului in care documentul contine prevederi contrare;
Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului prezentei proceduri.
Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit financiar si servicii profesionale conexe acestuia, potrivit prevederilor legale, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR, care la randul ei este membra a Federatiei Internationale a Contabililor ?IFAC). Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Persoanele juridice straine vor prezenta:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit financiar si servicii profesionale conexe acestuia, potrivit prevederilor legale, eliberata de o autoritate competenta din tara in care ofertantul este rezident, care la randul ei este membra a Federatiei Internationale a Contabililor ?IFAC.
Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Documentele se prezinta in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?, iar persoanele juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, Certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul 9 ? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani completat cu informatiile solicitate.
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.In acest sens vor fi atasate copii ale situatiilor financiare aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care operatorul economic nu si-a inregistrat situatiile financiare pentru anul 2012 la organele de resort, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Documentele de mai sus vor fi prezentate in copie certificata ?conform cuoriginalul?semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Nota: daca evidenta contabila a ofertantului se tine in alta
moneda decat euro, conversia din moneda respectiva in moneda euro se va realiza utilizandu-se cursul publicat la adresa URL http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul 9 ? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani completat de fiecare membru al asocierii cu informatiile solicitate.
In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile.
In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata(conform art. 186 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
In acest sens Ofertantul prezinta Formularul 10 completat corespunzator, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care sa dovedeasca ca a prestat servicii duse la bun sfarsit de audit financiar, in valoare cumulata de cel putin 300.000 lei, fara TVA.
Conform Ordinului ANRMAP 509/2011, prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege:
-Servicii receptionate partial;
-Servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune sfarsitul perioadei de garantie).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantulva prezenta Formularul 11 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani, impreuna cu Anexa la Formularul 11 si Formularul 12 Experienta similara, completate cu informatiile corespunzatoare.
In acest sens Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificate/contracte/documente contrasemnate de Beneficiar (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati) din care sa rezulte cel putin: obiect contract, valoarea, durata contractului, calitatea in cadrul contractului, modul de indeplinire al serviciilor, procese verbale de receptie, recomandari de la Beneficiar.
In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie de pe partile relevante din contractul de subcontractare/asociere cu indicarea partii si valorii indeplinite de acestia.
In cazul contractelor incheiate in valuta pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE la adresa URL http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesional se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
In acest sens Ofertantul prezinta Formularul 14 si Formularul 15 completate corespunzator.
In cazul in care oferta este declarata castigatoare, la data semnarii contractului se prezinta Acordul de asociere legalizat.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata conform art. 190 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
In acest sens Ofertantul prezinta Formularul 13 completat corespunzator, incheiat in forma autentica.
In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractorilor propusi.
Modalitatea de indeplinire
In acest sens Ofertanul prezinta Formularul 14 si Formularul 16 completate corespunzator.
Cerinta 2 Resurse umane
Ofertantul va propune minim 3 persoane diferite pentru echipa responsabila de indeplinirea contractului formata din:
Expert cheie 1: Auditor financiar senior / Coordonator echipa audit
Calificari si competente: ? Sa fi absolvit studii economice;? Sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA sau echivalent);Expert cheie 2: Auditor financiar senior
Calificari si competente: ? Sa fi absolvit studii economice;? Sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA sau echivalent);Experti cheie 3: Auditor financiar junior
Calificari si competente:
Sa fi absolvit studii economice;? Sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA sau echivalent).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va face dovada ca dispune de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului)In acest sens Ofertantul prezinta: ? Formularul 17, anexa la formularul 17, -Formularul 18, - Formularul 19.Se vor atasa documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor:
? Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata sau copie lizibila semnata ti stampilata pentru ?conformitate cu originalul?;
? Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ? pentru anul 2013 ? copie;
?Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert de mai sus conform Formularului 19, in original, al carei scop este urmatorul:
? Expertiitrebuie de asemenea sa se angajeze ca vor fi disponibili, capabili si dispusi sa lucreze pentru toata perioada proiectului.
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie din echipa.
Cerinta nr. 1Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de Management al Calitatii ( ex. ISO 9001 sau standarde echivalente)
Modalitatea de indeplinire
Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. Certificat ISO 9001 sau echivalent), valabilela data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P13-A
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2013 12:00
Locul: sediul Companiei de Utilitati Publice Dunarea Braila, situat in str. Piata Uzinei nr. 1 Braila.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti, comisia de evaluare, observator UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational sectorial de mediu, axa 1? Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac potrivit art. 256 ^2 din OUG 34/2006 (A).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Utilitati Publice DUNAREA Braila. S.A.- oficiul juridic
Adresa postala: str. Piata Uzinei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810140, Romania, Tel. +40 239692969, Email: [email protected], Fax: +40 239693209, Adresa internet (URL): www.apabraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 10:50