Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDIT al Proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetele Sibiu si Brasov?finantat prin POS Mediu (2007- 2013)


Anunt de participare (utilitati) numarul 133756/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE AUDIT al Proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetele Sibiu si Brasov?finantat prin POS Mediu (2007- 2013)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii ?- SERVICII DE AUDIT al Proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetele Sibiu si Brasov?finantat prin POS Mediu (2007- 2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractuluiil reprezintaintocmireade catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale cu privire la Proiectul?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetele Sibiu si Brasov?finantat prin POS Mediu .
Valoarea estimata fara TVA: 647, 444RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. Gar. de part. (GP): 12.000 lei. GP se constit cf art. 86 HG 925/2006 prin inst dat de soc. banc, de o soc. de asig, sau vir. banc. in RO76RNCB0227017921860001 BCR SB. Instr de gar. Tre. sa prev. ca pl. GPva fi necond. sau cond. Dov orig. a constit GP va fi prez. La desch. Ofert. In cazul asoc, GP se constit de oricare dintre asoc.Ofert. IMM cf. L nr. 346/2004 si sol. red. GP cu 50% vor prez. Anexat GP, o decl. pe prop. rasp, cf Anexei din Legea m-tionata, din care sa rez. ca este IMMValab. GP va fi min egala cu valab. a ofertelor.Daca ofertantul prez ca GP o pol. de asig. emisa in cond. legii, tre. sa prez si cond. speciale de asig. a politei si dov. pl primei de asig.AC poate solic. Extind. valab. ofert. Daca ofertantulextin. val. ofertei, valab. GP va fi prel. in mod coresp.GP ale Ofert. Necastig. vor fi elib. dupa semn. Contr. cu Ofert castig cel tarziu cu 3 zile lucr. inainte de exp. val. ofert. GP a ofert. Castig. se restit. in cel m-t 3 zile lucr. de la constit GBE Val. GBE este 10 % din val. Contr. fara TVA.GBE se poate constit. Ca un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. Banc. sau o soc. de asig., si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a GBEeste min. Egalacu durata contractului.Daca se const. cascris. de garantie bancara de GBE: trebuie prez. in orig si in traducere legaliz., in rom., contine in clar den. AC pt care s-a constit. si anume S.C. Apa Canal S.A. Sibiu , sa aiba inscrisa valabilit. Pt. care a fost constit., cont. parafa lizibila a bancii emitente si/sau semn. autoriz.Constit. GBE , va fi cf art.90 din HG 925/2006 si va cuprinde min cerinteledin F.13. GBE va fi constit., in max. 15 zile de la semn. contract.Daca GBE esteemisa de o soc. de asig., tre. c-tina toate anexele. GBE trebuie sa resp. cerin?ele din F. 13 Constit GBE este valab numai pt ofertantul casig, inainte de semnarea contractului de servicii. Restit. GBE se va face in max 14 zile de la semn proc ver.l de rec. finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-fin. de UE, cf POS Mediu? Axa Prioritara 1 Contr. de Fin. nr. 121152/06.04.2011 intre Min. Mediului ?i S.C. APA CANAL S.A. SB Fondul de Coeziune: aprox. 76.5% Co-fin. nat., loc. ?i AC :23.5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
La semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta scrisoare de garantie bancara sau orice alt mijloc de garantare prevazut de lege pentru avansin favoarea S.C. Apa Canal S.A. Sibiu in cuantum de 10% din valoarea contractului (Formular 15)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta documentele prevazute pentru cerintele nr.1, 2, 3, in conformitate cu prevederile Legii nr. 279/2011.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)
Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.
Ofertantul care solicita aplicarea cerintei privind reducerea cuantumului cifrei de afaceri si a garantiei de participare si a garantiei de executie la 50%, va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexeidin legea 346/ 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM ? urilor. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006 ale art. 11^1 din HG nr. 925/2006 se aplica corespunzator.
In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006.
Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea: - Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic (lider, asociat) in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 insotita de1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei in luna anterioara depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?.
2. Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.
In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre persoana imputernicita, se solicita imputernicirea respectivei persoane care semneaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic / asociatii se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 3 Declaratie art.69'1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie art.69'1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt domnul Director General Mircea Niculescu si domnul Director Ecoomic Ioan Gogu, Domnul Director Tehnic Vasile Maie, domnul Director UIP Ioan Plesciuc, sef Birou juridic Ioan Sturz.
Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 5 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 5 din Sectiunea III
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. Persoane juridice romane Cerinta obligatorie - prezentarea documentelor prezentate mai jos:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 60 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca in obiectul de activitate figureaza si prestarea serviciilor aferente acestui contract.Certificatul va fi prezentat numai in original, copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?. - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Persoana juridica straina Cerinta minima: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic/asocierea va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional/ autorizatie de functionare.
Se solicita:
- Documente prin care se dovedeste ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei, insotite detraducere in limba romana autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri care vizeazaactivitatea din cel mult ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de minim 1.200.000 lei;
-Valorile vor fi exprimate in lei.
Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , respectiv: 2008:1euro = 3.6827 lei; 2009:1euro = 4.2373 lei; 2010:1 euro = 4.2099 lei; 2011 1euro = 4.2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima:
Ofertantul a dus la bun sfarsit servicii de audit intr-un contract de auditare cu o valoare de cel putin 600.000 de lei fara TVA in ultimii 3 ani impliniti la data deschiderii ofertelor.
Important: In cazul in care, pentru demonstrarea experientei sale similare, ofertantul uzeaza de servicii similare anterioare in care a avut calitatea de asociat sau subcontractantse va lua in considerare doar partea sa de participare in contractul respectiv.
Se vor lua in considerare serviciile duse la bun sfarsitin ultimii trei ani impliniti la data deschiderii ofertelor.
Pt. calificare este necesar ca echipa propusa sa fie formata din cel putin 3 membri care sa indeplineasca, fiecare, cerintele:
- este atestat ca auditor financiar
- este membru activ al CAFR
In cazul asoc. mai multor pers juridice, cerin?ele privind sit personala a candidatului si capacit de exercitare a activita?ii profesionale trebuie sa fie indep de fiecare asociat in parte, iar capacit tehnica si cerin?ele priv capacit economico-financiara pot sa fie indep ?i prin cumul de catre gr de asoc.
Informatii privind subcontractantii
Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii
Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform standarduluiCertificat SR EN ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care exista asociati, fiecare dintre asociati trebuie sa detina acest certificat sau echivalentul acestuia.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
339/10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 10:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante, str. Eschil, nr. 6, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte;observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Co-fin. de UE, cf POS Mediu? Axa Prioritara 1 Contr. de Fin. nr. 121152/06.04.2011 intre Min. Mediului ?i S.C. APA CANAL S.A. SB Fondul de Coeziune: aprox. 76.5% Co-fin. nat., loc. ?i AC :23.5%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta actualizarea pretului contractului. Pretul este ferm in lei, pe toata durata contractului.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestarea se va face in in termenele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/20062obligatia notificarii de indata a autoritatii contractante cu o copie a contestatiei si a inscrisurilor doveditoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Apa Canal S.A.
Adresa postala: str. Eschil nr.6, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269218696, Email: [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): www.apacansb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer