Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit extern aferente proiectului ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniiile reglementate de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Ministerul Comunicati


Anunt de participare numarul 128734/17.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala:  Piata Victoriei nr. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011754, Romania, Punct(e) de contact:  Marin Militaru, Tel. 021.319.15.56, 021.313.98.25, Email:  [email protected], Fax:  021.319.15.36, Adresa internet (URL):  www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit extern aferente proiectului ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniiile reglementate de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale?, cod SMIS 22730
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit extern aferente proiectului ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniiile reglementate de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale?, cod SMIS 22730 - conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit extern aferente proiectului ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniiile reglementate de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale?, cod SMIS 22730 - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 63, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei este de 1.260, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si finantare europeana prin PODCA - proiect cod SMIS 22730
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul de inregistrare fiscala, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Dovada inregistrarii in Registrul Electronic al Auditorilor Persoane Juridice al C.A.F.R./ Dovada inregistrarii in Registrul Electronic al Auditorilor Persoane Fizice al C.A.F.R.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.
Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului.
Standarde de asigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ctracte sim-cu o val cum de min 60000lei fara TVA: 1Auditor sen-man proiect: studii sup, spec, studii dov: audit fin, exp audit fin;Auditor jun-min 1spec: studii sup, speci, studii dov: audit fin, exp audit fin
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42/ 021.890.07.45, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului - Serviciul Asigurare Logistica
Adresa postala:  Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011754, Romania, Tel. 021.313.98.25, 021.319.15.56, Email:  [email protected], Fax:  021.319.15.36
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer