Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit extern al Proiectului ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?, cu nr. CCI 2009RO161PR008


Anunt de participare (utilitati) numarul 125424/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani
Adresa postala:  Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620018, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Vasilescu, Tel. 0237226406, Email:  [email protected], Fax:  0237226402, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de audit extern al Proiectului ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Vrancea?, cu nr. CCI 2009RO161PR008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Judetul Vrancea ?localitatile: Focsani, Adjud, Marasesti, Odobesti, Panciu, Homocea, Golesti si Cimpinenca
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Auditarea financiara separata pentru exercitiile financiare ale anilor 2011, 2012, 2013 si 2014, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii de audit extern conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 504, 007RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.252, lit.j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 9.000lei, constituita in conf. cu art.86 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea atribuita a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene si co-finantare nationala, plata facandu-se in LEI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.3-Informatii generale despre ofertant-Formularul nr.9
-Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului-Formularul nr.8
-Identificarea financiara-Formularul nr.10
-Declaratie privind eligibilitatea-Formularul nr.11
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul nr.12
-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular nr.5
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006?Formular nr.6
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, valabil la data deschiderii ofertei
-Certificat de inregistrare
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania, valabil la data deschiderii ofertei, in copie legalizata
Pentru persoane fizice/juridice straine:
-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
-Documente prin care se dovedeste ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca experienta similara in domeniul de activitate al auditarii, prin prestarea de servicii de audit pentru proiectesimilare, in cel putin un contract similar, atestat prin copii ale acestuia, derulat in ultimii 3 ani (1 ianuarie 2008 pana la data limita de depunere a ofertelor), precum si certificari/recomandari din partea beneficiarului contractului.-Demonstrarea indeplinirii cerintei nr.1 se va face cu documente semnate de catre reprezentantul legal al institutiei beneficiare a proiectului auditat(copii ale contractului) precum si certificari/recomandari din partea beneficiarului contractului.; 2.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ?Pentru fiecare contract se va prezenta copia acestuia si recomandari emise de beneficiar/beneficiarii Contractelor de audit, din care sa reiasa ca Prestatorul si-a indeplinit obligatiile prevazute in contract ; 3.Ofertantul pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti (formata din cel putin 3 membrii) care sa raspunda cerintelor:
a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)/ echivalentul din tara de origine- copieb) Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011/ echivalentul din tara de origine- copiec) Declaratie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR sau institutia similara din tara de origine; 4.Pentru personalul ofertantului implicat in realizarea obiectului contractului, prezentat in Formularul15, se vor prezenta copii ale documnetelor de studii, semnate si stampilate de un reprezentant autorizat al persoanei juridice; fiecare membru al echipei trebuie sa indeplineasca, cerintele de la punctele a)-c).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata in judetul Vrancea
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata atasat anuntului, in SEAP(www.e-licitatie.ro).Ofertele se depun numai in SEAP.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune si la sediul A.C., in original.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CUP SA Focsani
Adresa postala:  Str.Nicolae Titulescu, nr.9, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620018, Romania, Tel. (+40) 237 / 226400, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 237 / 226402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer