Licitatie Publica - Servicii de audit extern pentru contractele de cercertare
Anunt de participare numarul 85764/02.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit extern pentru contractele de cercertare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: UNIVERSITATEADINBUCURESTI B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.36-46
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 042.01 si 322, 689.08RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit extern pentru contractele de cercetare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de audit extern pentru contractele de cercetare
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 042.01 si 322, 689.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului subsecvent (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006
Cerinte obligatorii:
a) Pentru persoane fizice:
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice original
b) Pentru persoane juridice:
- Certificat de inregistrare copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata
- Certificat constatator emis de ORC original, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei juridice ORIGINAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie).- Completare Formular Informatii generale.- Experienta in auditul de proiecte de minim 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica
3. Lista principalelor prestarii de servicii in ultimii 3 ani
Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: a) Pentru persoane fizice: - Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea Activ pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditoruluifinanciar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romaniab) Pentru persoane juridice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania-copie legalizata- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea Activ pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania- Auditor senior cu rol de manager de proiect (1 specialist)Profil: studii superioare, specializari, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara, experienta minim 5 ani ca auditor financiar.- Auditor junior (1 specialist)Profil: studii superioare, specializari, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara, experienta minim 2 ani ca auditor financiar, cunostinte in domeniul achizitiilor publice.Cerinta obligatorie: Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/ cantitati, conform formular 6 din capitolul Formulare - ORIGINALCerinta obligatorie: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii (cerinta mimima: prestatorul de servicii sa fie certificat ISO 9001). sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 11:00
Locul: Universitatea din Bucuresti B-dul M. Kogalniceanu 36-46 sector 5, parter, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.021.322.33.77, Fax: 021.322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.021.307.73.47, Fax: 021.313.95.75
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 15:34