Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit extern pentru Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013


Anunt de participare numarul 144491/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Anca Udristeoiu, Tel. +40 0372111432, In atentia: Laura Coman, sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit extern pentru Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: sediu prestator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 820, 322.58 si 2, 831, 612.91RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea minima: 54 de cereri de plata de auditat; Cantitatea maxima: 84 de cereri de plata de auditat. Valoarea estimata a celui mai mare subsecvent: 1.280.967, 77 lei fara TVA. Calendarul estimativ de atribuire a ctr. subsecv.: 1dec-15 apr a anului urmator per de implementare. Cantitati care ar putea face obiectul unui sg. ctr. subsecvent: min. 11 - max. 38 cereri de plata de auditat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit extern pentru Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit extern pentru Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe parcursul acordului cadru: 54 cereri de plata, respectiv 84 cereri de plata de auditat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 820, 322.58 si 2, 831, 612.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Cuantumul garantiei de participare 56.600 lei (cursul valutar euro/ron din 25.02.2013 de 4, 3810ron/euro). Valabilitatea garantiei pentru participare ? 120 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 6611 RON. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie poate fi constituita dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1. Formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul).- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1A. Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c1), d);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1CPersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea, ministru; Sevil Shhaideh, secretar de stat; Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat; Banu Constantin Marius; Marian Niculescu, secretar general; Burduja Claudiu, secretar general adjunct; Rusnac Melania, director, Directia Buget, Financiar, Contabilitate; Vasile Ionela, sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Laura Coman, sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice, Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Direc?ia Generala Programe Europene, Coporan Iuliana-Camelia, Director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene;
Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene; Surdeanu Catalin Virgiuliu, Director, Directia AM POR; Idu Pompilia, ?ef birou, Biroul Evaluare Program, Laurentiu Caprian, sef serviciu, Serviciul Contractare axe prioritare; ?igau Bogdan, ?ef serviciu, Serviciul Asisten?a tehnica ?i rela?ia cu organismele intermediare; Radu Luiza Nicoleta, sef serviciu, Serviciul planificare; Hertzog iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana; Glavan Ioana Cristina, sef serviciu, Serviciul AM RO-BG; Cristea Oana Veronica, sef serviciu, Serviciul AM RO-SE; Popescu Daniela Antoaneta, sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD; Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative; Vladoi Janina Mirela, sef birou, Biroul Verificare la fa?a locului; Baly Roxana Elena, ?ef serviciu, Serviciul management financiar; Zezeanu Luminita, Director, Direc?ia autorizare programe; Voicu Gina Adela, ?ef serviciu, Serviciul autorizare programul opera?ional regional; Lupu Oana Monica, ?ef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR; Muresan Irina Oana, sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana; Costea Corina, Director, Direc?ia pla?i ?i contabilitate; Voicu Daniel, ?ef serviciu, Serviciul Pla?i programe; Epure Iuliana, ?ef serviciu, Serviciul Contabilitate programe; Chiriacescu Cristina, ?ef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational; Paraschivescu Nicoleta, ?ef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe; Stoica Roxana, sef serviciu, Serviciul urmarire si recuperare creante nereguli; Tudorache Diana Gabriela, director, Direc?ia control prim nivel; Muceanu Theodora, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli FEDR ?i IPA; Enache Marieta, ?ef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli ENPI; Baicoianu Lucia Ioana, director, Directia Monitorizare; Nicolaescu Daniel Valentin, sef serviciu, Serviciul monitorizare POR; Calotita Gina Alexandra, sef serviciu, Serviciul Monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana; Teodorovici Bogdanel Madalin, Director, Directia constatare si stabilire nereguli; Vasiliu Marius Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli POR; Radutiu Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare ?i Stabilire Nereguli Programe Cooperare; Tanasoff George valeriu, sef serviciu, Serviciul constatare ?i stabilire nereguli PODCA; Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene; Ghergut Mihaela Tamara, sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;
- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul ". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica depunerea documentului in original sau copie legalizata. Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din sara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea auorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinte minime: 1. Ofertantul/asociatul/subcontractantul trebuie sa indeplineasca cel putin una dintre urmatoarele conditii:
-sa fie membru al unui organism sau institutie de contabilitate sau audit la nivel national care, la randul sau este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC);
-sa fie membru al unui organism sau institutie de contabilitate sau audit la nivel national. Desi aceasta institutie nu este membru al IFAC, auditorul se angajeaza sa duca la indeplinire acest acord in conformitate cu standardele si normele de etica IFAC prevazute in Caietul de sarcini;
-sa fie inregistrat ca auditor statutar in registrul public al unui organism public de supraveghere intr-un stat membru al UE, in conformitate cu principiile supravegherii publice stabilite in Directiva 2006/43/CE a Parlamentului European si a Consiliului (aceasta se aplica auditorilor si firmelor de audit infiintate intr-un stat membru UE).
2. Conform art.21 din Regulamentul(EC) No 1638/2006, ofertantii trebuie sa aiba sediul in unul din statele membre ale Uniunii Europene sau una din urmatoarele state: -tarile sau teritoriile care sunt eligibile in cadrul Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (Algeria, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Egipt, Georgia, Israel, Iordan, Liban, Libya, Moldova, Maroc, Autoritatea Palestiniana a West Bank si Fasiei Gaza, Federatia Rusa, Siria, Tunisia, Ucraina)
-tarile care sunt beneficiare ale Instrumentului de Asistenta pentru Preaderare (Albania, Bosnia, Croatia, Fosta Republica a Macedoniei, Muntenegru, Serbia inclusiv Kosovo, Turcia)
-tarile membre ale Ariei Economice Europene (Islanda, Lichtenstein, Norvegia)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului, cu indicarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani (2010-2012) trebuie sa fie de minimum 200.000 EUR. Prezentarea de copii dupa bilanturile contabile/extrase de bilant/raport de audit/ raport al cenzorilor /alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei privind nivelul minim solicitat al cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 3.Cursul mediu de referinta ce va fi avut in vedere pentru echivalenta cifrei de afaceri: 2010-4, 2099 lei/eur2011-4, 2379 lei/eur2012-4, 4560 RON/eur
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind intentia de a subcontracta si a listei asociatilor si subcontractantilor
Se solicita experienta societatii de audit, dovedita prin cel putin 1 contract cu acelasi specific in ultimii 3 ani
Acoperirea regionala. Cerinta minima: Acoperirea intregii arii ENPI a programului (Armenia, Bulgaria, Georgia, Grecia, Republica Moldova, Romania, Ucraina).
Echipa de audit trebuie sa fie formata din:
- cel putin 3 experti auditori pentru fiecare tara vizata de programul operational comun (Armenia, Bulgaria, Georgia, Grecia, Republica Moldova, Romania, Ucraina) ? care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-Diploma de licenta;
-Cel putin 3 ani de experienta profesionala in domeniul auditului;
-Cunoasterea limbii engleze demonstrata prin studiile si/sau activitatile derulate anterior.
Contractantul trebuie sa faca dovada calificarii echipelor de audit prin punerea la dispozitie a unui curriculum vitae pentru fiecare membru al echipei de audit
Echipa de baza trebuie sa fie formata din: 2) expert senior, responsabil pentru gestionarea zilnica a misiunii, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-diploma de licenta;
-minim 3 ani experienta profesionala in domeniul auditului financiar;
-cunoasterea limbii engleze, demonstrata prin studiile si/sau activitatile derulate anterior.
Contractantul trebuie sa faca dovada calificarii echipei de baza prin punerea la dispozitie a unui curriculum vitae pentru fiecare membru al echipei de baza.
Echipa de baza trebuie sa fie formata din: 1) coordonatorul auditului, responsabil pentru misiune ? care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-auditor statutar autorizat avand dreptul de a semna rapoartele de audit (acreditat ACCA/CAFR sau echivalent);
- cunoasterea limbii engleze, demonstrata prin studiile si/sau activitatile derulate anterior.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare formulare 6, 7recomandare/certificat/document emise sau contrasemnate de o autoritatea ori de catre clientul privat beneficiar din ultimii 3 ani pentru dovedirea experientei societatii de auditDeclara?ie pe propria raspundere privind disponibilitatea deplasarii la locul desfa?urarii proiectelor, capacitatea de a lucra in limbile nationale ale statelor ENPI participante in program (Armenia, Bulgaria, Georgia, Grecia, Republica Moldova, Romania, Ucraina) si cunoa?terea legisla?iei specifice statelor participante la programcompletare formular 5 - CVcompletare formular 5 - CVcompletare formular 5 - CV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 11:00
Locul: sediul MDRAP, str. Apolodor 17 latura Nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Instrumentul European de vecinatate si parteneriat (ENPI)-Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
In cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi op.ec., departajarea se va face prin reofertatea propunerii financiare in plic inchis la registratura MDRAP. Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Legii 346/2004, vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuale - se va completa Formularul 03.1 sau 03.2, dupa caz. In conformitate cu prevderile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert.Contul in care se poate vira garantia de participare este RO03TREZ7005005XXX004475 deschis la TMB, CUI 26369185. dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Limba in care se redacteaza oferta: engleza. In cazul in care un document nu include versiunea in limba engleaza, trebuie atasata traducerea neoficiala in limba engleza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MDRAP - Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Apolodor 17 latura Nord Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +03 72111473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer