Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar


Anunt de participare (utilitati) numarul 103962/13.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala:  Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE DINCA, Tel. 0269.841.426, Email:  [email protected], Fax:  0269834270, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de audit financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul1): Auditul Proiectului? Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias , Agnita, Dumbraveni , jud. Sibiu? , cod proiectCCI 2007 RO 161 PR 005?Lotul 2 : Auditul situatiilor financiare ale societatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 521, 091RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea de servicii suplimentare / aditionale conform art. 252 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 8.800 lei sau 2066 euro ( lotul 1 ), 1.600 lei sau376 euro( lotul 2), garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA ( fiecare lot )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale 1, 9% , Imprumut al Autoritatii Contractante 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale despre ofertantDate despre asociati/subcontractantiAcordul preliminar de asociereDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ( ofertanti )Imputernicire privind autorizarea semnarii oferteiCertificat fiscal care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat ( bugetul central si local )valabile la data deschiderii oferteiDeclaratia privind incadrarea in categoria IMM si anexa- pentru persoane juridice romane : Certificat de inregistrare si Certificat Constator emise de Oficiul Registrului Comertului , actul constitutiv si acte aditionale , alte documente de inregistrare/atestare
Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania ( CAFR ), Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2010 (pentru toti auditorii implicati in derularea contractului )- pentru persoane fizice romane : Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR(Camera Auditorilor Financiari din Romania), Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2010
- pentru persoane straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similarein ultimii 5 ani
- Experienta ca prestatorin contracte similaredovedita prinfinalizareaa1 contract de serviciisimilare de audit financiar avandvaloareade minim 100.000 lei , fara TVA , sau echivalentulin alte monede ( pentru lotul 1), respectiv 20.000 lei , fara TVA sau echivalentulin alte monede (pentru lotul 2)
- Extrase dupa partile relevante din contractele respective , care sa mentioneze : beneficiarul , obiectul , valoarea , partea realizata de ofertant ( % ) , complexitatea acestuia.- Recomandarea semnata de Beneficiar- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR sau institutia similara din tara de origine.
- Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinita(e) deasociati / subcontractanti? Date despreasociati / subcontractanti
- Informatii privind personalul angajat in contract
- Informatii privind experienta profesionala a personalului propus ( CV-uriletuturor persoanelor propuse)
- Documente suportde demonstrare a experientei sale similare : copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute , Documente suport privind experienta personalului , constituite cel putin din una din urmatoarele categorii de documente : extrase dupa parti relevante din contractelede servicii de audit financiar , insotite de documentele anexa la contractele respective si derecomandarile beneficiarilor care sa ateste finalizarea in bune conditii a serviciilor prestate. Documentele prezentate trebuie sa ateste beneficiarul , obiectul , durata , complexitatea , valoarea partii din contractul respectiv pe care a indeplinit-o in calitate de auditor financiar , Carnete de munca sau certificate emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze experienta indicata in CV (extrase dupa parti relevante din aceste documente , sau alte documente relevante), declaratie din partea angajatorului care sa certifice ca au participat la activitatile mentionate in C.V.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- participa doar ofertele admisibile- o singura runda .- in caz de oferte de pret egale dupa etapa electronica se reoferteaza inca o data in scris.Se vor depune oferte separat pe fiecare lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SI-TAM SERVICE - 06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?, Denumirea proiectului : ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. I.C. Bratianu nr. 1 , jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. (+4) 0258 810 289, Fax:  (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala:  Str. Gravorilor, Nr. 2A , jud. Sibiu, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269-841426, Email:  [email protected], Fax:  0269-834270, Adresa internet (URL):  www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer