Licitatie Publica - Servicii de audit financiar
Anunt de participare numarul 73056/05.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Centrul Transilvaniei
Adresa postala: str. Primariei, nr. 2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Burus, Tel.0372651272, Email: [email protected], Fax: 0372651272, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara, de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regionala de interes comun, in Regiunea Centru
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii Contractante, str.Primariei, nr.2, Tirgu-Mures, judetul Mures, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit financiar in cadrul unui proiect finantat din fonduri structurale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 355, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 7000 leiGarantie de buna executie: 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In doua transe.In conformitate cu prevederile proiectului de contract din documentatia de atribuire. Sursa de finantare: fonduri europene nerambursabile si bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
A.Pentru persoane juridice romane:
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).
B. Persoanele juridice straine:
-orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Informatii privind subcontractantii:
-Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asocierea:
-Acord de asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat
-Bilantul contabil la 31.12.2007 si raportarea semestriala la 30.06.2008, vizate si inregistrate la organele competente
-Balanta contabila pentru luna februarie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 20000 euro, respectiv 85782 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari pentru servicii similare;
-declaratie privind dotarea tehnica de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-dovada autorizarii societatii si a membrilor echipei, emisa de Camera Auditorilor si/sau organisme internationale recunoscute;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;
-CV-uri pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului;
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare sa fie mai mare sau egala decat 23590 lei, respectiv 5500 euro fara T.V.A. (se va prezenta o copie a contractului);
-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii: -licentiat al unei facultati economice;
-cunostinte de operare pe computer;
-7 ani experienta profesionala in domeniul financiar;
- expertul financiar trebuie sa fi fost membru intr-o echipa de audit pentru un proiect cu finantare din fonduri europene;
-3 ani experienta profesionala in audit financiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Standardele Internationale de Audit (ISA 800) si Ordinul MFP nr. 1752/2005, cu modificarile si completarile ulterioare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 118 din 27 februarie 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2009 11:00
Locul: Tirgu-Mures, judetul Mures, str. Primariei nr. 2, cam.121
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si orice persoana imputernicita de operatorii economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea 7 Centru / Programul Operational Regional 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas, nr.30, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Centrul Transilvaniei
Adresa postala: str. Primariei, nr. 2, cam.121, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0372-651272, Email: [email protected], Fax: 0372-651272
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 14:32