Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Audit Financiar


Anunt de participare (utilitati) numarul 135992/28.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: Craiovan Anca Maria, Tel. +40 234550023, Email: [email protected], Fax: +40 234550023, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Audit Financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Bacau, Jud.Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit financiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Auditul independent al proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 595, 227RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare care va fi depusa de Ofertant este de12000 lei.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006, si anume prin: - scrisoare de garantie bancara -Formularul 14, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile); sau- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri Scrisoarea de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, completata conform Formularului 14, va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de Participare va fi prezentata in original.Poate fi prezentata fie impreuna cu oferta, fie va fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor.Neprezentarea in original a garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, atrage eliminarea ofertei de la procedura de achizitie. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari ? conf. Formularul nr.14, a carei valabilitate va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului si va fi prezentata ulterior semnarii contractului in termen de maxim 15 zile de la semnarea acestuia de ambele parti.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de buna executie va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.Garantia de buna executie se mai poate constitui si din retineri succesive egale din situatiile de plata, astfel incat plata initiala sa fie de cel putin 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze urmatoarele documente:
- Formularul nr. 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii), trebuie sa completeze:
Formularul nr. 4 - Declaratie privind eligibilitatea
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
- Formularul nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006-Formularul nr.17
Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie prezentate ca formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine:
-Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, din care sa rezulte ca nu sunt datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun oferte
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (autoritati administrative) valabil la data deschiderii ofertei.
-Certificat de participare cu oferta independenta-Formularul nr.5
Nota: Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Razvan Grigore Gaina, Ivasciuc Adriana, Luca Monica, Nacu Sorin, Luncanu Laura, Maties Carmen Mariana, Ichim Ioan, Chiribau Cristina Eleonora, Petraru Ana Alina, Radoi Constantin. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de candidatul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii candidaturii si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii candidaturii. Pentru documente care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Candidatului.
Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
- Actul constitutiv (si acte aditionale) de infiintare.
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR(Camera Auditorilor Financiari din Romania).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economico-financiara se dovedeste cu Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 cu viza DGFP.
Bilantul contabil se ataseaza numai in fotocopie (xerox), neautentificata, semnata in original si stampilata de un reprezentant autorizat al persoanei juridice al carui bilant se prezinta. Pentru persoanele juridice straine, documentele financiar contabile sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale ale tarii din care ofertantul provine, sa fie prezentate in copie autentificata dupa original si insotite de traducerea in limba romana (traducere realizata de un traducator autorizat).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinita(e) de asociati / subcontractanti
Date despre asociati /subcontractanti
Auditorului financiar trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere din care sa
rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR sau institutia similara din tara de origine
Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare se va prezenta minim un document(contract/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme executia de servicii de audit financiar intr-un proiect similar cu cel care face obiectul prezentului contract.
Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art.11 alin.(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care beneficiarul este un client privat, experienta similara se poate dovedi printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privnd falsul in declaratii
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de audit financiar in ultimii 3 ani
Personalul angajat in contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 12:00
Locul: Str.Narciselor nr.14, Localitatea Bacau, Cod postal: 600310, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor avand imputernicire in original si document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bacau"-Proiect finantat din: fonduri comunitare de 85%; bugetul de stat de 13%; bugetul local de 2%;contributia autoritatii contractante (din valoarea acceptata a contractului)de 8, 85%.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertele situate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic-program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Ordonantei de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A.-Serviciul juridic
Adresa postala: Narciselor, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 234550023, Fax: +40 234550023, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer