Licitatie Publica - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR
Anunt de participare (utilitati) numarul 54581/05.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035808, In atentia: Florentin MIHAI, Email: [email protected], Fax: 021 3035909
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Str. Armand Calinescu nr. 2-4, Sector 2, Bucuresti sisediile sucursalelor si filialelor de transport al energiei electrice din urmatoarele localitati: Bucuresti, Bacau, Cluj Napoca, Craiova, Constanta, Pitesti, Sibiu, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor de audit a situatiilor financiare anuale si a reviziilor semestriale pentru CN Transelectrica SA pentru anii 2008, 2009, 2010;
prestarea serviciilor pentru emiterea unei opinii referitoare la gradul de conformitate a raportului administratorilor cu situatiile financiare anual;
prestarea serviciilor de audit a veniturilor realizate din activitatea de furnizare de retele de telecomunicatii pentru CN Transelectrica SA pentru anii 2008, 2009, 2010;
auditarea raportului financiar anual catre Autoritatea Nationala de reglementare in domeniul Energiei (ANRE) pentru CN Transelectrica SA pentru anii 2008, 2009, 2010;
asistenta pentru auditarea situatiilor financiare si a diverselor raportari economico-financiare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74120000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit si servicii fiscale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rapoarte de audit pentru situatiile financiare individuale siconsolidate care vor fi facute publice, in conformitate cu legislatia pietei de capital.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 710, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Serviciile de asistenta se vor presta numai la solicitarea achizitorului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 17100 lei; Garantia de buna executie 7% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, PLATILE SE EFECTUEAZA PRIN TRANSFER BANCAR SAU PRIN ALTE FORME DE PLATA PREVAZUTE DE LEGISLATIA IN VIGOARE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.Se solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici; b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. Se vor exclude ofertantii care nu indeplinesc conditiile prezentate de art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- Nivelul indicatorilor privind solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea curenta.
Indicatorul privind solvabilitatea patrimoniala se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lung > 40%.
Indicatorul privind lichiditatea curenta se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula:
Active circulante / Datorii curente > 100 %.
Cerinta obligatorie:
- Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani inregistrate la Administratia Financiara.
Cerinta obligatorie:
- Cifra de afaceri anuala trebuie sa fie de cel putin 450.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani.
Se va prezenta formularul nr.12E (pentru prestare servicii) completat si semnat.
Demonstrarea efectuarii prestarii serviciilor, se realizeaza printr-o declaratie scrisa a operatorului economic, conform Formularului nr. 12 E si a anexei sale, si a recomandarilor primite de la clientii respectivi (contracte similare cu beneficiari din cadrul Sistemului Electroenergetic National)- Experienta similara in elaborareade rapoarte pentru indeplinirea conditiilor financiare solicitate de Institutiile Financiare Internationale (BERD, BEI, BIRD, Phare, etc)pentru acordarea de imprumuturi;
- Declaratie continand informatii referitoare la dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare servicii.
-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, conform formularului nr.12 I.
-Societatea de audit trebuie sa fie membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania.-Societatea de audit trebuie sa fie recunoscuta de catre CNVM, avand in vedere faptul ca compania este listata la BVB si transmite periodic informatii financiare catre CNVM.- Echipa de audit trebuie sa contina minim 2 persoane autorizate de Camera Auditorilor financiari. Numarul minimal de persoane a fost stabilit avand in vedere structura companiei (executiv, 9 sucursale si 5 filiale), raspandirea geografica a entitatilor companiei si complexitatea activitatii desfasurate de companie in cadrul SEN;
-Echipa de audit trebuie sa contina minim 2 persoane autorizate de Corpul Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania. Numarul minimal de persoane a fost stabilit avand in vedere structura companiei (executiv, 9 sucursale si 5 filiale), raspandirea geografica a entitatilor companiei si complexitatea activitatii desfasurate de companie in cadrul SEN;
- Echipa de audit trebuie sa contina minim 2 persoane autorizate de catre OrganismeleProfesionale Internationale (ACCA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 343
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 11:00
Locul: Bucuresti, Str. Armand Calinescu nr. 2-4, Sector 2, Directia Comerciala, Et. 6, Cam. 601b.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in prezenta unei imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de intentie s-a publicat in SEAP cu nr. 10713/19.02.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: : 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC "TRANSELECTRICA S.A."
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035870, Fax: 021 3035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2008 08:12