Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar extern


Anunt de participare numarul 92290/15.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Biologie
Adresa postala: Departamantul de Biochimie si Biologie Moleculara din Splaiul Independentei nr. 91-95 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050095, Romania, In atentia: Conf.Univ.Elena Ionica, Fax: 021.318.15.75, int 102
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Biologie
Adresa postala: Departamantul de Biochimie si Biologie Moleculara din Splaiul Independentei nr. 91-95 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050095, Romania, In atentia: Conf.Univ.Elena Ionica, Fax: 021.318.15.75, int 102
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Biologie
Adresa postala: Departamantul de Biochimie si Biologie Moleculara din Splaiul Independentei nr. 91-95 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050095, Romania, In atentia: Conf.Univ.Elena Ionica, Fax: 021.318.15.75, int 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar extern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.36-46
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SErvicii de audit financiar extern
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
maxim 7 rapoarte de audit
Valoarea estimata fara TVA: 17, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect POSDRU 41/3.3/G/25767
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , in perioada de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie conform cu originalul).Cerinta obligatorie: - Completare Formular 3 Fisa informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica
2. Lista principalelor prestarii de servicii in ultimii 3 ani
Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: - Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea Activ pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata (persoane fizice), sau Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania-copie legalizata (persoane juridice)- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din RomaniaCerinta obligatorie: Completarea Formularului 6 - tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/ cantitati, dupa caz, care sa dovedeasca expertiza in ultimii 3 ani ORIGINALDatele introduse in tabel trebuie sa faca dovada experientei in auditul proiectelor finantate din fonduri structurale si a proiectelor de cercetare nationale/ internationale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2009 11:00
Locul: Facultatea de Biologie/ Departamantul de Biochimie si Biologie Moleculara , Splaiul Independentei 91-
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POSDRU 41/3.3/G/25767
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.021.322.33.77, Fax: 021.322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.021.307.73.47, Fax: 021.313.95.75
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2009 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer