Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar independent aferente implementarii proiectului NV/9/5/5.2/184/19.12.2008 intitulat ?Dezvoltarea infrastructurii de turism balnear pentru sporirea atractivitatii regiunii Nord-Vest (Turda-Singeorz Bai)?


Anunt de participare numarul 101779/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINGEORZ-BAI (PRIMARIA ORASULUI SINGEORZ-BAI)
Adresa postala:  SINGEORZ-BAI, str.Izvoarelor nr.2, jud. B-N, Localitatea:  Sangeorz-Bai, Cod postal:  425300, Romania, Punct(e) de contact:  VICTORAS POPA, Tel. 0263370872, Email:  [email protected], Fax:  0263370749, Adresa internet (URL):  -, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar independent aferente implementarii proiectului NV/9/5/5.2/184/19.12.2008 intitulat ?Dezvoltarea infrastructurii de turism balnear pentru sporirea atractivitatii regiunii Nord-Vest (Turda-Singeorz Bai)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: La sediul Primariei Singeorz-Bai
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit financiar independent aferente implementarii proiectului NV/9/5/5.2/184/19.12.2008 intitulat ?Dezvoltarea infrastructurii de turism balnear pentru sporirea atractivitatii regiunii Nord-Vest (Turda-Singeorz Bai)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarciniSe estimeaza ca pentru realizarea serviciilor de audit financiar independent aferente implementarii proiectului NV/9/5/5.2/184/19.12. se va asista liderul de proiect si partenerul pe tot parcursul implementarii proiectului si se vor emite doua rapoarte de audit, unul intermediar ? dupa rambusarea de catre AM POR a 50% din cheltuielile eligibile ale proiectului, si un raport de audit la finalul impelmentariiproiectului care va insoti cererea de rambursare finala.
Valoarea estimata fara TVA: 428, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5.000 lei respectiv 2500lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul esteIMM.Garantia de buna executie 10%din valoarea contractuluifara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, buget de stat, bugete locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-formularul A
2.Declaratie privind neincadararea la art. 181/OUG 34/2006 ? formularul B
3.Certificate plata a impozitelor si taxelor de stat si locale
4.Certificat de inregistrare emis de ORC
5. Actul constitutiv actualizat de infiintare- copiecertificata cu mentiunea??conform cu originalul??
6. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR pentru firma ? copie legalizata
7. Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ???Activ?? pentru anul in curs, respectiv 2010 - copie legalizata pentru toti auditorii implicati in derularea contractului
8. Auditorul financiar independent sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si Competenta Profesionala al CAFR.
9. Certificat fiscal eliberat de Administratia Financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei juridice - original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Bilant contabil, cont de profit si pierderi pe anul 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 300000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara
-Recomandari din partea beneficiarilor
-Auditor senior cu cu rol de manager de proiect ( 1 specialist)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va face dovada incheierii si finalizarii unui contract care sa aiba ca obiect servicii de auditare financiara in valoare de minim 350000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7667/04.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 15:00
Locul: Primaria orasului Singeorz-Bai
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 5 DMI 5.2 Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
?Programul Operational Regional ? Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului - Domeniul Major de Interventie 5.2. Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 0 213104641, Email:  [email protected], Fax:  040-21- 310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Marenr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264 593865, Fax:  02640592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Singeorz-Bai, compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Izvoarelor nr. 2, Localitatea:  Singeorz-Bai, Cod postal:  425300, Romania, Tel. 0263 370872, Email:  [email protected], Fax:  0263 370749
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer