Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE POSDRU


Anunt de participare numarul 119237/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala:  STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700115, Romania, Punct(e) de contact:  EUGEN CHIRIAC, Tel. 0232/211427, Email:  [email protected], Fax:  0232/262569, Adresa internet (URL):  http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T.POPA" IASI-DEPARTAMENTUL PROGRAME EUROPENE
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE POSDRU
LOT 1-5 rapoarte POSDRU /86/1.2/S/63699
LOT 2- 6 rapoarte POSDRU /90/2.1/S/63942
LOT 3- 6 rapoarte POSDRU/87/1.3/S/62208
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE POSDRU -17 rapoarte :
LOT 1-5 rapoarte POSDRU /86/1.2/S/63699
LOT 2- 6 rapoarte POSDRU /90/2.1/S/63942
LOT 3- 6 rapoarte POSDRU/87/1.3/S/62208
Valoarea estimata fara TVA: 745, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitia de servicii similare cu aplicarea prevederilor art.122, lit.j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare(2% din valoarea estimata a serviciilor fara TVA) : lot 1-5.500 lei;lot 2-5.400 lei ;lot 3- 4.000 lei; garantia de buna executie(10 % din valoarea estimata fara TVA )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contracte POSDRU/86/1.2/S/63699 , POSDRU /90/2.1/S/63942, , POSDRU /87/1.3/S/62208
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru toate loturile:
-declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in cond.art.180 din OUG 34/2006);
-declaratie privind neincadrarea in cond.art.181 din OUG 34/2006;
-certificat de participare la licitatii cu oferta independenta;
-calitatea de participant la procedura;
-declaratie privind neincadrarea in sit. prev.la art.69/1;
-certificate fiscale eliberate de DGFP si DEFPL;
-certificat constatator emis de ORC;
-certificat de inregistrare emis de ORC
-autorizatie emisa de CAFR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(bilant contabil);
-declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani cu valoarea aferenta fiecarui lot in parte-fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lot 1/550.000 lei/134.536, 82 eurolot 2-540.000 lei/132.090, 7 eurolot 3-400.000 lei/97.844, 96 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari servicii pe ultimii 3 ani, carnet de membru al CAFR sau echivalent pentru operatorii straini, vizat cu mentiunea , ,Activ" pentru anul 2011, declaratia pe proprie raspundere a auditorului financiar sau adeverinta de la CAFR, experienta similara in auditare proiecte postaderare-1 contract de audit financiarcu valoarea aferenta fiecarui lot in parte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lot 1/275.000 lei/67.268, 41 eurolot 2-270.000 lei/66.045, 35eurolot 3-200.000 lei/48.922, 48 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Auditor financiar cu experienta de 3 ani in auditare proiecte postaderare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiecte POSDRU/86/1.2/S/63699, POSDRU -90/2.1/S/63942 , POSDRU /87/1.3/S/62208
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, nr.6A, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie , ,Gr.T.Popa"
Adresa postala:  Str.Universitatii, nr.16, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700115, Romania, Tel. 0232.301.621, Fax:  0232.301.869
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer