Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar independent pentru contractul de finantare a proiectului Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat


Anunt de participare numarul 92243/14.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii- Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel.021/305.59.99, 021/305.59.93, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 021/305.59.89, 021/305.59.90, Adresa internet (URL): http: //proiecte.pmu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar independent pentru contractul de finantare a proiectului Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 22 luni
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente de prestare servicii se vor incheia anual, pentru fiecare dintre anii bugetari 2010, 2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de servicii de audit financiar independent pentru anii 2 si 3 de desfasurare a proiectului cu denumirea Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat in conformitate cu cerintele incluse in documetatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza ca pentru realizarea serviciilor de audit financiar independent pentru contractul de finantare a proiectului Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat vor fi necesare respectiv un numar minim/maxim de 50/60 de zilepentru intreaga durata de desfasurare a proiectului, cate 5/6 zile pentru fiecare dintre cele 10 misiuni de audit, respectiv: 7 cereri de rambursare a cheltuielilor, 1 cerere de rambursare finala si 2 rapoarte de verificare a cheltuielilor aferente unltimilor doi ani financiariai proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este solicitat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 30 de zile de la data primirii facturii la sediul acestuia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in originalsau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate realizarea de servicii de audit financiar.
- certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR copie legalizata.- carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea activ pentru anul 2009 -copie simpla. Pentru ca o persoana juridica sa se poata califica din punct de vedere al acestui criteriu, trebuie ca fiecare dintre membrii echipei de audit propusa pentru indeplinirea contractului sa prezinte copia carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea activ pentru anul 2009.
- declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii trei ani de catre Departamentul de Monitorizare si Competenta Profesionala al CAFR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 100.000 lei
- Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008-), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 100.000 lei- Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008-), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
* Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului: Auditor senior cu rol de manager de proiect (1 specialist)Profil: - studii superioare dovedite prin prezentarea copiei diplomei de licenta, - specializari, studii in aria de expertiza: auditare financiara dovedite prin prezentarea copiei/copiilor diplomelor de absolvire, certificatelor sau adeverintelor de participare
- experienta minim 5 ani ca auditor financiar dovedita prin prezentarea copiei cartii de munca sau a unei adeverinte din partea angajatorului/angajatorilor-experienta ca manager de proiect pentru cel putin 1 actiune in domeniul auditarii financiare dovedita prin prezentarea copiei contractului in care a fost inclus pe lista de personal ca manager de proiect.Auditori juniori (2 specialisti)
Profil: - studii superioare dovedite prin prezentarea copiei diplomei de licenta- specializari, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara dovedite prin prezentarea copiei/copiilor diplomelor de absolvire, certificatelor sau adeverintelor de participare
- experienta minim 3 ani ca auditor financiar dovedita prin prezentarea copiei cartii de munca sau a unei adeverinte din partea angajatorului/angajatorilor.Cel putin un membru al echipei propuse va trebui sa aiba cunostinte in domeniul achizitiilor publice dovedite prin prezentarea copiei/copiilor diplomelor de absolvire, certificatelor sau adeverintelor de participare.Fiecare dintre membrii echipei de audit propusa pentru indeplinirea contractului trebuie sa prezinte copia carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea activ pentru anul 2009.* Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect servicii de auditare financiara. Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea copiilor contractelor sau de scrisori de recomandare si/sau adeverintedin partea beneficiarilor contractelor care indeplinesc conditiile mentionate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
* Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani* Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului: Auditor senior cu rol de manager de proiect (1 specialist)Profil: - studii superioare dovedite prin prezentarea copiei diplomei de licenta, - specializari, studii in aria de expertiza: auditare financiara dovedite prin prezentarea copiei/copiilor diplomelor de absolvire, certificatelor sau adeverintelor de participare- experienta minim 5 ani ca auditor financiar dovedita prin prezentarea copiei cartii de munca sau a unei adeverinte din partea angajatorului/angajatorilor-experienta ca manager de proiect pentru cel putin 1 actiune in domeniul auditarii financiare dovedita prin prezentarea copiei contractului in care a fost inclus pe lista de personal ca manager de proiect.Auditori juniori (2 specialisti)Profil: - studii superioare dovedite prin prezentarea copiei diplomei de licenta- specializari, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara dovedite prin prezentarea copiei/copiilor diplomelor de absolvire, certificatelor sau adeverintelor de participare- experienta minim 3 ani ca auditor financiar dovedita prin prezentarea copiei cartii de munca sau a unei adeverinte din partea angajatorului/angajatorilor.Cel putin un membru al echipei propuse va trebui sa aiba cunostinte in domeniul achizitiilor publice dovedite prin prezentarea copiei/copiilor diplomelor de absolvire, certificatelor sau adeverintelor de participare.Fiecare dintre membrii echipei de audit propusa pentru indeplinirea contractului trebuie sa prezinte copia carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea activ pentru anul 2009.* Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect servicii de auditare financiara. Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea copiilor contractelor sau de scrisori de recomandare si/sau adeverintedin partea beneficiarilor contractelor care indeplinesc conditiile mentionate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S/3537POSDRU/13/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2010 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2010 11:00
Locul: MECI-UMPFE, Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, PODRU 2007 2013, Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, DMI 1.3. Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 332 12 40, Email: [email protected], Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021/305.59.99, Email: [email protected], Fax: 021/305.59.89, Adresa internet (URL): http: //proiecte.pmu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2009 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer