Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana


Anunt de participare numarul 108527/27.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii - Patrimoniu, Tel. 021/3180736, In atentia:  Mihai Eugenia / Dinu Magdalena, Email:  [email protected], Fax:  021/3180736, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Rectorat U.M.F. "Carol Davila" Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana - Proiect "Dezvoltarea dermato-oncologiei ca linie integrata de invatamant superior medical (studii de licenta si masterat) si a unei retele de parteneriat interuniversitare in domeniu" - contract POSDRU/56/1.2/S/31081
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana - Proiect "Dezvoltarea dermato-oncologiei ca linie integrata de invatamant superior medical (studii de licenta si masterat) si a unei retele de parteneriat interuniversitare in domeniu"contract POSDRU/56/1.2/S/31081 - un numar de maxim 150 zile , respectiv 10 cereri de rambursare a cheltuielilor a cate 15 zile (maxim) pe fiecare cerere de rambursare
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia participare - 3500 Ron.Garantia de buna executie- 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile pot achita 1/2 din val. garantiei. Se vor prezenta doc. justif. in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din F.S.E. prin POSDRU 2007-2013. Contract POSDRU /56/1.2/S/310811.Fonduri nerambursabile-98 % din care :77 % F.S.E, 23 % Buget National2.Contributia beneficiarului ? 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc.ofert.castigatori in scopul indeplinirii contr.va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua pers.jurid.-daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitate; Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S in original; Certificat de atestare fiscala privind achitarea impozitelor si taxelor locale in original;Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului copie "cf.cu originalul"; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor, din care sa reiasa ca are ca activitate principala "Servicii de audit financiar" copie legalizata sau original;Pentru persoane juridice: - Autorizatie de functionare sau adeverinta de la C.A.F.R. privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari pe anul 2010 cu mentiunea ?ACTIV? - copie legalizata
Pentru persoane fizice :
-Certificat emis de C.A.F.R. privind calitatea de auditor financiar ( copie legalizata )
-Carnet de auditor vizat cu mentiunea activ pe anul 2010 ( copie legalizata sau copie ?cf.cu originalul? );
- Raport/nota de inspectie a calitatii privind auditul financiar, intocmit de C.A.F.R., din care sa reiasa calificativul "A" obtinut de auditor - copie "cf.cu originalul";
- Declaratia pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al C.A.F.R.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Copie dupa ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente insotit de anexe explicative.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007-2009) sa fie cel putin egala cu 200.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- Experienta similara: Se solicita prezentarea a cel putin: - 6 contr.finaliz.in ultimii 2 ani care sa aiba ca obiect servicii de auditare financ.a unor proiecte finantate din F.S.E., din care cel putin 3 sa fi avut ca obiect auditarea unor proiecte similare cu cel care face obiectul prezentului Caiet de sarcini (proiecte avand ca obiect dezvoltarea invatamantului universitar), respectiv cel putin 2 sa fi avut ca beneficiari institutii de invatamant superior din Romania;Prin finaliz.contr.se intelege finaliz.a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale aferente, a cel putin unei Cereri de Rambursare a Cheltuielilor- Pentru fiecare contr.de exp.sim.trebuie complet. cate un ex.de Formular 15- original- Ofert.va trebui sa probeze exp.prin prez. copiilor primei si ultimei pagini din contr.sau a scris.de recom.si/sau adev.din partea benef.contr. care indeplinesc cond.ment.mai sus. Aceste doc.vor include date ref.la benef.contr., tip.serv.prest., per.in care s-a desf.contr., val.contr., dovada finaliz.a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale aferente, a cel putin unei Cereri de Rambursare a Cheltuielilor, precum si doc. ref.la cuantumul chelt.eligibile rambursate de AMPOSDRU / OIPOSDRU fata de suma certific.de auditor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitate profesionala: - Auditor manager (1 specialist) cu rol de manager de proiect. Profil: studii sup. in finante-contab.sau echivalent, specializari de audit, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara (membru al CAFR, membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european(de ex.ACCA), exp.min. 7 ani ca auditor financiar, exp.min.5 ani ca manager proiect, exp.ca manager de proiect pentru cel putin 3 proiecte similare cu cel din Caietul de sarcini.- Auditor senior (1 specialist).Profil: studii sup. in finante-contab.sau echivalent, specializari de audit, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara (membru al CAFR, membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european(de ex.ACCA), exp.min.5 ani ca auditor financiar, exp.min.3 ani ca supervizor de proiect, exp.ca participant de proiect pentru cel putin 3 proiecte similare cu cel din Caietul de sarcini.- Auditori juniori/asistenti(minim 2 specialisti)Profil: studii sup.in finante-contab.sau echivalent, specializari de audit, studii dovedite in aria de expertiza: auditare finan.(membru al CAFR, membru al unei organiz.similare recunoscute in plan european( de ex. ACCA), exp.min.1 an ca auditor finan.Cel putin unul dintre auditori va trebui sa aiba cunostinte in domeniul achiz.publice. Toate calific.solicit.a fi indeplinite de catre personal vor trebui sa fie dovedite prin prez.de diplome de absolvire, certific.sau adev.in copie certificata pentru conf.cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22149/27.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 10:00
Locul: Rectorat U.M.F. "Carol Davila " Bucuresti Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii Serviciului Achizitii-Patrimoniu, CIS, reprezentantii societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiect: , ,Dezvoltarea dermato-oncologiei ca linie integrata de invatamant superior medical (studii de licenta si masterat) si a unei retele de parteneriat interuniversitare in domeniu? - contract POSDRU/56/1.2/S/31081
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un atac al autoritatii contractante pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala:  Rectoratul UMF Carol Davila Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Tel. 0213180726, Fax:  0213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2010 17:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer