Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana pentru proiectul POSDRU 107/1.5/S/82839


Anunt de participare numarul 118299/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Achizitii - Patrimoniu, Tel. 021/3180736/0213115368, In atentia:  Mihai Eugenia / Dinu Magdalena, Email:  [email protected], Fax:  021/3180736, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana pentru proiectul POSDRU 107/1.5/S/82839
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Rectorat - UMF "Carol Davila" Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana pentru proiectul POSDRU 107/1.5/S/82839
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana pentru proiectul POSDRU 107/1.5/S/82839
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia participare - 2400 Ron. Garantia de buna executie- 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile pot achita 1/2 din val.garantiei. Se vor prezenta doc. justif. in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din F.S.E. prin POSDRU 2007-2013. Contract POSDRU 107/1.5/S/82839 1.Fonduri nerambursabile-98 % din care :85 % F.S.E, 15 % Buget National 2.Contributia beneficiarului ? 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc.ofert.castigatori in scopul indeplinirii contr.va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua pers.jurid.-daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.; Decl.priv.neincad.in sit.prevaz.la art.181 din OUG 34/2006; Certif.de atest.fisc. priv.oblig.de plata catre bugetul de stat-orig.sau fotocopie leg.cf.Instruct.3 si 4 emise de AMPOSDRU; Certif.de atest.fisc.priv.achitarea impozit. si taxelor locale - orig.sau fotocopie leg.cf.Instruct.3 si 4 emise de AMPOSDRU; Certif.de inreg.elib.de O.R.C. copie "cf.cu orig."; Certif.constatator elib.de O.R.C. din care sa reiasa ca are activit.princip."Servicii de audit financiar" -orig.sau fotocopie legaliz.cf.prevederilor legale inscrise in certif.constatator; Certif.de particip.la licit.cu oferta independenta; Decl.priv.neincad.in preved.art.69 1 din OUG 34/2006; Decl.priv.calit.de particip.la proceduraPentru pers.juridice: Aut.de functionare sau adev.de la CAFR privind inreg.in Registr. audit.financiari-copie legaliz.cf.Instruct. 3 si 4 emise de AMPOSDRU-Pentru persoane fizice: Certif.emis de CAFR privind calitatea de auditor financiar-copie legaliz.cf.Instruct. 3 si 4 emise de AMPOSDRU-Carnet auditor vizat cu mentiunea "activ" pe anul 2011 se va prezenta pentru toti membrii echipei de audit - copie ?cf.cu originalul?;
- Raport/nota de inspectie a calitatii privind auditul financiar, intocmit de CAFR, din care sa reiasa calificativul "A" obtinut de auditor - copie "cf.cu originalul";
- Decl.pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Dep.de monitorizare si competenta profesionala al CAFR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 2 ani - 2008- 2009, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007-2009) sa fie cel putin egala cu 200.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- Experienta similara: Pentru demonstrarea experientei similare se solicita prezentarea unor contracte, incheiate in ultimii 3 ani, care sa aiba ca obiect ?servicii de auditare financiara? in cadrul proiectelor finantate din fonduri structurale/europene de tip POSDRU sau similare, in valoare totala cumulata de 120.000 lei fara TVA- Pentru fiecare contract prezentat, pentru demonstrarea experientei similare, trebuie completat cate un FORMULAR 2C din capitolul de Formulare - original.Ofertantul va trebui sa probeze experienta similara prin prezentarea urmatoarelor documente relevante: a. contract/contracte in valoare totala cumulata de 120.000 lei fara TVAb. procese-verbale de receptie sau dovada predarii cel putin a unui Raport al Constatarilor Factuale pentru fiecare contract prezentat in vederea demonstrarii experientei similare ? fara a fi vizibile datele confidentialec. recomandari din partea beneficiarului/ beneficiarilor pentru fiecare contract prezentat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Audit.Fin.va desemna cel putin urmatorul personal: I.Auditor manager-1 specialist1.Studii sup.?diploma de absolvire-copie?cf.orig.?2. Experienta minim 3 ani ca auditor financiar ? se va prezenta Certificat emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau carnet de auditordin care sa reiasa experienta de minim 3 ani ca auditor financiar (copie ?cf.cu orig.?)3. Experienta minim 3 ani ca manager de proiect ? se va prezenta lista personalului implicat in derularea contractelor de audit sau alte documente relevante din care sa reiasa calitatea de manager de proiectII.Audit.senior(superviz.proiect)- 1 specialist1.Studii sup.?diploma de absolv.-copie?cf.orig.?2. Experienta minim 3 ani ca auditor financiar - se va prezenta Certificat emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau carnet de auditordin care sa reiasa experienta de minim 3 ani ca auditor financiar (copie ?cf.cu orig.?)3. Experienta minim 2 ani ca supervizor de proiect se va prezenta lista personalului implicat in derularea contractelor de audit sau alte documente relevante din care sa reiasa calitatea de supervizor de proiectIII. Audit.juniori/asistenti- 2 specialisti1.Studii sup.?dipl.absolv.-copie?cf.orig.?2.Exp.min.1 an ca audit.fin.- Certif.emis de CAFR sau carnet de auditor din care sa reiasa exp.min. 1 anca audit.fin.(copie?cf.cu orig.?)IV.Cel putin unul dintre audit. va trebui sa aiba cunostinte in dom. achiz. publice dovedite prin prez.unui certif.de calif.sau dipl.de absolv.a unor cursuri de achiz.publice.V. Ptr. pers.desemn. in cadrul echipei de audit se vor prez.doc.relevante privind raportul de munca dintre acesta si ofertant - ctr. de munca/colab., alte forme jurid.leg., care sa fie valab.la data desfas.licit.si care sa acopere per.precon.ptr. derul.ctr.Toate calif.solicit. a fi indep.de catre personal vor trebui sa fie dov.prin prez.de dipl.absolv., certif.sau adev.in copie certific. ptr.conform.cu orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o singura runda.Nu pot participa la licit.electr.decat operatorii inregistrati in SEAP cf.HG1660/2006 actualizata.Inf.ref.licit.electr: operatorul SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7933/28.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 12:00
Locul: Rectorat UMF "Carol Davila" Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii Serviciului Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu, CIS, reprezentantii societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiect: ?Cariera de excelenta in cercetare si societatea cunoasterii prin finantarea studiilor universitare de doctorat (EXCEL-FIN)?contract POSDRU/107/1.5/S/82839
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, sectiunea "Documentatie si clarificari".Achizitia se face dintr-un set de alte achizitii pe acelasi cod CPV conform Programului Anual al Achizitiilor Publice a caror valoare estimata insumata depaseste pragul de 125000 de euro fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un atac al autoritatii contractante pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala:  Rectoratul UMF Carol Davila Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Tel. 0213180726, Fax:  0213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2011 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer