Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana -contract POSCCE/203SMIS/CSNR2733


Anunt de participare numarul 114098/14.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Granturi si Cercetare Stiintifica, Tel. 021/3114013, In atentia:  Mihaela Ban, Email:  [email protected], Fax:  021/3103065, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Inst.de Invatamant Sup.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana-contract POSCCE/203SMIS/CSNR2733
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Rectorat U.M.F. "Carol Davila" Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit financiarpentru proiecte finantate de Uniunea Europeana-contract POSCCE/203SMIS/CSNR2733
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit financiarpentru proiecte finantate de Uniunea Europeana-contract POSCCE/203SMIS/CSNR2733
Valoarea estimata fara TVA: 87, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia participare - 1700 Ron. Garantia de buna executie- 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile pot achita 1/2 din val. garantiei. Se vor prezenta doc. justif. in acest sens
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din F.E.D.R. prin POSCCE 2009-2011. Contract POSCCE203/SMIS-CSNR2733 1.Fonduri nerambursabile-83 % din F.E.D.R. , 17 % Buget National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc.ofert.castigatori in scopul indeplinirii contr.va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua pers.jurid.-daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDecl.priv.eligibilitate; Decl.priv.neincadrarea in sit.prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Certif.de atestare fiscala priv.obligatiile de plata catre bugetul de stat-in original; Certif.de atestare fiscala priv. achitarea impozitelor si taxelor locale in original; Certif.de inreg.elib.de O.R.C. copie "cf.cu originalul"; Decl.priv.neincadrarea in preved.art.69 1 din OUG 34/2006;Decl.priv.calit. de particip.la proceduraPentru persoane juridice: - Aut.de functionare sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari pe anul 2010 cu mentiunea ?ACTIV? - copie legalizata-Carnet de auditor vizat cu mentiunea activ pe anul 2010 ( copie legalizata sau copie ?cf.cu originalul? )ptr.membrii echip.;Pentru persoane fizice : -Certif. emis de CAFR privind calitatea de auditor financiar(copie legalizata)-Carnet auditor vizat cu mentiunea activ pe anul 2010 ( copie legalizata sau copie ?cf.cu originalul? );
- Raport/nota de inspectie a calitatii privind auditul financiar, intocmit de CAFR, din care sa reiasa calificativul "A" obtinut de auditor - copie "cf.cu originalul";
- Decl.pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Dep.de monitorizare si competenta profesionala al CAFR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani - 2007-2008- 2009, vizat si inregistrat de organele competente- Valoarea cumulata a cel mult 3 contracte privind angajamente de audit similare sa fie de minim 100000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Experienta similara : - in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect servicii de auditare financiara a unor proiecte similare cu cel care face obiectul prezentuluiOfertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea documentelor relevante in acest sens: -a unui Raport al Constatarilor Factuale pentru fiecare contract prezentat ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Doc.atr.nr.1011/14.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 10:00
Locul: Rectorat U.M.F. "Carol Davila " Bucuresti Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii Dep.Granturi si Cercetare Stiintifica, reprezentantii societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din F.E.D.R. prin POSCCE 2009-2011. Proiect: ?Finantare europeana pentru dezvoltarea unei retele GRID? - contract POSCCE/203/SMIS-CSNR2733
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un atac al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala:  Rectoratul UMF Carol Davila Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020021, Romania, Tel. 0213180726, Fax:  0213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer