Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul - ? Rehabilitation of the Road III-3004 Trastenik ?Orehovitza-Road III 137 and Modernization of DJ 544 Urzica Stefan cel Mare , Olt County, cod MIS- ETC 548?
Anunt de participare numarul 123712/15.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: OANCA GERARD OVIDIU, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru proiectul - ? Rehabilitation of the Road III-3004 Trastenik ?Orehovitza-Road III 137 and Modernization of DJ 544 Urzica Stefan cel Mare , Olt County, cod MIS- ETC 548?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: la sediul CJ OLT, loc Slatina, b-dul A.I. Cuza nr.14, jud Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor desfasura servicii de audit financiar pentru proiectul ? Rehabilitation of the Road III-3004 Trastenik ?Orehovitza-Road III 137 and Modernization of DJ 544 Urzica Stefan cel Mare , Olt County, cod MIS- ETC 548?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 450, 985RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare totala de9000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale PO COOPERARE TRANSFRONTALIERA RO-BG2007-2013-buget local-buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratii privind calitatea de participant
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie conform cu originalul;
-Autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania ? in copie conform cu originalul.
-Persoana fizica sau juridica sa fie membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) (dovada autorizatie sau, daca e persoana fizica, carnet vizat cu mentiunea ACTIV pe anul 2011).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani cel putin 800.000 lei- bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 anivaloareacontractului servicii similar sa fie de cel putin 450.000lei, fara TVA.- recomandare din partea beneficiarilor-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-informatii referitoare la personalul de conducere- declaratie privind respectare conditiilor de munca- declaratie privind asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2011 12:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Da, Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria2007-2013, axa prioritara 1, domeniul major de interventie 1.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIULJUDETEAN OLT
Adresa postala: B-dul A.I.Cuza , nr.14, ,Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 09:38