Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul - ? Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita?
Anunt de participare (utilitati) numarul 114871/02.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: ROMEO DUMITRESCU, Tel. 0352/401330, Email: [email protected], Fax: 0352/401330, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Continuarea serviciilor de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor conform FIDIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Continuarea serviciilor de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor conform FIDIC.
Masura ISPA 2004/RO/16/P/PE/008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Continuarea serviciilor de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor conform FIDIC.
Masura ISPA 2004/RO/16/P/PE/008.
Valoarea estimata fara TVA: 329, 480EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 6.589, 00 euro sau echivalentul in lei.Garantia de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt: 75% ISPA, 15% BEI, 10% buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna este castigatoare. Ofertantul va preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a candidatului/ofertantului ? original
-Informatii privind litigiile anterioare, pe o perioada de 3 ani ? original
-Certif. de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor in termene de valab. la data deschiderii ofertei catre Bugetul General de Stat ? original sau copie legalizata
-Certif. de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor in termene de valab. la data deschiderii ofertei catre Bugetul Local ? original sau copie legalizata
-Pt. persoanele fiz./jurid. straine: Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor in termene de valabilitate la data deschiderii ofertei - copii legalizate si traduse in limba romana de un traducator atestat.
-Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, formular specific autoritatii competente, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei ? original sau copie legalizata
-Certif. de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Ministerul Justitiei ? copie legalizata-Pt. persoanele fiz./jurid.straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ? copii legaliz. si traduse in limba romana de catre un traducator atestat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007-2009)sa fie de cel putin 658.960, 00 euro sau echivalentul sumei in lei
-Bilantul contabil, contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2009 ?copie legalizata (si tradusa in limba romana de un traducator atestat-pentru persoanele juridice/fizice straine)
-Angajament ferm al persoanei invocate de ofertant/candidat, pentru a-si demonstra capacitatea economica si financiara, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate - original sau copie legalizata
-Fisa de informatii generale - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca a implementat si finalizat cel mult 1 (unu) contract de consultanta cu activitati de asistenta tehnica in supervizarea lucrarilor in infrastructura de apa si apa uzata(CPV ? similare cu CPV prezentului contract), valoarea contractului de servicii prestatprezentat sa fie de cel putin 329.480, 00 euro sau echivalentul in lei.
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? original?Fisa de Experienta Similara ? original-Recomandari din partea Beneficiarilor ? copie legalizata
-Angajament ferm al persoanei invocate de ofertant/candidat, pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate - original sau copie legalizata
-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? original sau copie legalizata
-Certificatul ISO 9001 :2008 sau echivalent in termen de valabilitate ? Copie legalizata
-Certificatul OHSAS 18001 :2007 sau echivalent in termen de valabilitate ? Copie legalizata
-Declaratie privind subcontractantii ? original-Acord de asociere ? original
-Acord preliminar / scrisoare de intentie - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 12:00
Locul: S.C. SECOM S.A. Drobeta Turnu Severin, Bdul. Carol I, nr. 53, judetul Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare de catre Uniunea Europeana in cadrul Programului ISPA 2004/RO/16/P/PE/008.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SECOM S.A. - PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel. 0352401332, Email: [email protected], Fax: 0352401332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 14:05