Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru Proiectul ? Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Buzau?,


Anunt de participare (utilitati) numarul 141532/21.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 238/720356, In atentia: Andreea Nicolescu, Email: [email protected], Fax: +40 238/726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru Proiectul ? Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Buzau?,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante si al prestatorului
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre auditorul financiar, prin proceduri specifice, precum si transmiterea catre Beneficiar, in conformitate cu procedurile agreate executate, a rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata in parte, a Raportului constatarilor Factuale, anual, si un Raport final, odata cu ultima cerere de rambursare. Verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare, conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 593, 681.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 11.873.62lei; se constituie fie printr-un instrument de garantare emis de in conditiile legii in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 fie prin virament bancar in contul nr. RO 29 BTRL 0100 1202J10932XX deschis la Banca Transilvania ?Sucursala Buzau.Valabilitate 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia se retine in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006.Cuantumul retinut cf art.278^1 din OUG 34/2006 este4.373, 68lei. Neprezentarea garantiei la deschiderea ofertei conduce la respingerea ofertei. IMM constituie garantia incuantumde 50% valoare. Formular 2. In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va faceechivalenta leu/alta valuta va fi curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 15 Daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1 ??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?, Fonduri Europene 77, 25% Co-finantare nationala 22, 75%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006-Ofertantul (operatoreconomic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.3 declaratia va fi insotita deCazier judiciar al operatorului economic emis de Ministerul Justitiei (sau echivalent) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentul solicitat . Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare - se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Formular nr.4
Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele: Certificatde atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca
nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1) si d).
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.Precizari: 1.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulCerinta nr. 3
Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 5(conform Ordin ANRMAP nr.314/2010)Cerinta 4
Evitarea conflictului de interese Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala. Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 6
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Vasii Dragomir, Nedelcu Cristina, Nicolescu Andreea, Alexandrina Panait, Raluca Stan, Valerica Vladescu, Gegea Ion, Rache Corneliu, Horjea Viorel, Petre Nicolae, Diaconu Virgil, Andronache I.Gheorghe, Ene Ion , Ichim Cristea, NedelcuStefan, Sbirnea Iulian.Cerinta 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant) trebuie sa completeze: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Formular nr. 7 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane
Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent cu obiectulcontractului Certificatul constatator eliberat deMinisterul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota: Ofertantuluiclasat pe locul Ii se va solicita documentul in original sau copie legalizata. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta 2.Ofertantul sa aiba calitatea de auditor financiar , membru activ al CAFR sau al unei institutii echivalente .In acest sens va depune autorizatia pentru exercitarea acestei profesiieliberata de autoritatea competenta in tara de origine.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (
2010, 2011, 2012), trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 1.100.000 Lei (in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, acestia beneficiaza de reducere in de 50 % din nivelul cifrei de afaceri
Documente suport: orice documentecare demonstreaza indeplinirea cerintei.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere, Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.Ofertantii care vor opta pentru intocmirea Angajamentului de sustinere vor avea in vedere faptul ca pentru a fi valabil acest document, trebuie sa fie incheiat in forma autentica, iarcu privire la continut se vor avea in vedere si prevederile art. 11^1 din HG 925/2006.Atentie: in cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere pentru cifra de afaceri, cerinta solicitata trebuie indeplinita in intregime de sustinator.in cazul unei oferte individuale care care beneficiaza de sustinere, cerinta trebuie indeplinita ori de ofertant, ori de sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Servicii de audit duse la bun sfarsit in ultimii trei ani in cadrul a cel mult2 contractecuo valoarecumulata sa fie de cel putin 500.000lei fara TVA,
Se va prezentalistaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiDocumente suport pentru experienta in prestarea serviciilor-Certificate/documente contrasemnate de Beneficiar din care sa rezulte cel putin: obiect servicii, valoarea, durata, rolul indeplinit, modul de indeplinire a serviciilor.Servicii duse la bun sfarsit = Art. 13. ? (1) Prin formula ?servicii duse la bun sfar?it? se in?eleg:
? servicii receptionate partial;
? servicii receptionate la sfartitul prestarii
Cerinta 2
Informatii referitoarela Persoaneleresponsabile pentru indeplinirea contractului de
servicii
Ofertantul sa dispuna de o echipa de minim 3 auditori financiari, membri activi al CAFR In acest sens se va depune pentru fiecare dintre cei trei experti nominalizati documentul care atesta calitatea de auditor financiar, carnet de membru CAFR sau al unei institutii echivalente, vizat pentru anul in curs cu mentiunea Activangajament de participare Formular 12Pentru peroanele juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Cerinta 4
Informatii privind subcontractantii
Tert sustinator (daca este cazul).Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.Ofertantii care vor opta pentru intocmirea Angajamentului de sustinere vor avea in vedere faptul ca pentru a fi valabil acest document, trebuie sa fie incheiat in forma autentica iar cuprivire la continut se vor avea in vedere si prevederile art. 11^1 din HG 925/2006. Atentie in cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere pentru experienta similara, cerinta solicitata trebuia indeplinita in intregime de sustinator.in cazul unei oferte individuala care beneficiaza de sustinere pentru experienta similara, cerinta solicitata trebuia indeplinita ori de ofertant ori de sustinator.
Sistemul de asigurare a calitatii
Ofertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 in domeniul de activitate aferent obiectului sau document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante , Buzau, str Unirii bl 8FGH
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, observatori UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate deautoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1 ??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?, bugetul de stat, bugetul local si contributie proprie.(Fonduri Europene 77, 25% Co-finantare nationala 22, 75%)
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantul va respecta conditiile de munca si de protectie a muncii pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari.In acest sens va depune: Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont la elaborarea oferteide obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de serviciiFormular 14 ? Securitate si sanatatea in munca.Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site : http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html2.In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea inplic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3. Functie de calitatea de participant la procedura ( in nume propriu, , asociati, subcontractanti, sustinatori) documentele solicitate la cap III.2Conditii de participare, vor fi completate de participanti, conform Ordin ANRMAP 509/2011- Anexa 2.4 In cazul in careofertantiivor uza de dreptul prevazut laart. 11 alin 4 din HG 925/2006- vor prezenta, la data deschideriiCertificat de Participare la licitatie cu oferta independentsi Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 lit bdin OUG 36/2006;in cazul in care cererea priveste continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Buzau, str Unirii, bl 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer