Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta?


Anunt de participare numarul 113788/04.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "TRANSILVANIA DE NORD"
Adresa postala:  Str. B-dul 21 Decembrie 1989, nr.108, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400124, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE STRAMB, Tel. 0722628873 ; 0264548854, In atentia:  GHEORGHE STRAMB, Email:  [email protected], Fax:  0264548854, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale pentru regiunea Nord Vest in domeniul serviciilor sociale transport, mediu, turism, mediu de afaceri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca RO ? str. 21 decembrie 1989 nr. 108 ap 12.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va efectua audit financiar cuverificarea: daca cheltuielile prezentate de Beneficiar in Cererea de rambursare s-au facut in interesul proiectului si ca acestea sunt corecte si eligibile.Se vor intocmi un raport de audit intermediar la finalul primului an de implementare a proiectului si un raport de audit final.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor intocmi un raport de audit intermediar la finalul primului an de implementare a proiectului si un raport de audit final.
Valoarea estimata fara TVA: 408, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participarese prezinta in original in cuantum de 8000 leicuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Termenul de plata pentru servicii va fi de pina la 180 de zile de la receptionarea serviciilor. Plata se va face in functie de rambursare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere in care sa se regaseasca procentul de participatie , beneficii si raspunderi.Autoritatea contractanta poate solicita legalizarea /autentificarea acordului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.
copie document conforma cu originalul-Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. formular specific autoritatii emitente
-Apartenenta din punct de vedere profesional inregistrare inRegistrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul 2011
-Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007);Formularul 3 ? informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea :102000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea executarii contractului sau prestarea serviciilor. Fomular 42Persoanele declarate in oferta vor fi cele implicate direct in prestarea serviciilor.
2. Se solicitao lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011Declaratie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizaresi competenta profesionala al CAFR.2.Ofertantul trebuie sa faca dovada cu unul sau mai multe contracte cumulate si recomandari aferente ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de audit financiar pentru proiecte cu finantare europeana in cuantum total de 40800 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
237/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.3 - ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
www.nord-vest.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala:  Cluj-Napoca, P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +40-264.504.300, Email:  [email protected], Fax:  +40-264.50.43.13, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Cluj-Napoca, P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +40-264.504.300, Email:  [email protected], Fax:  +40-264.50.43.13, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2011 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer