Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Caras-Severin?


Anunt de participare (utilitati) numarul 141281/21.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITA
Adresa postala: P-ta Republicii , Nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: Ladislau Sallai, Tel. +40 0255212458, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. AQUACARAS S.A.
Adresa postala: Str. Piata Republicii, Nr 7, Localitatea: Resita, judetul Caras-Severin, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: birou UIP-FC, Tel. +40 0255212458, In atentia: Dan OGASAN, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Soc com pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatile locale din judetul Caras Severin
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Resita, judetul Caras Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta intocmirea de catre auditor, semestrial si anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale (RCF) pentru toate contractele de lucrari si servicii implementate in cadrul proiectului, precum si a anui Raport Final de Audit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include:
Emiterea rapoartelor de auditare financiara semestrial si anual pe toata perioada de desfasurare a Proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 321, 821RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 3), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila si va respecta prevederile art. 86 din HG 925/2006.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele unuia dintre partenerii de asociere in care se mentioneaza raspunderea solidara fata de toti membrii asocierii, insotita de Acordul de asociere intocmit conform Formularului 19A.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui in Euro, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR in data de 14.01.2013.In cazul in care se vor aplica prevederile art 2781 litera c, suma in Euro va fi calculata aplicand cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR in data de 14.01.2013. 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA si va fi constituita in Lei.Modul de constituire: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? conform model din vol. 3 sectiunea 2 a carei valabilitate va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, a carei valabilitate va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri de Coeziune82, 64 %- Co-finantare nationala 17, 36 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 4 Declaratie privind eligibilitatea
2. Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocieri siasociatii, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))trebuie sa prezinte : Formularul nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine:
- Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3. Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, subcontractantii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt:
Director General - Anatoli LiberDirector Executiv - Dan PetrescuManager Sucursale - Cornel PopManager Economic - Elena GrozavescuManager Comercial - Dacian RomanSef Departament Financiar - Antoaneta Ginga
Responsabil cu Achizitiile ( UIP) - Dan OgasanJurist - Ramona VoinaManager ATMP (UIP) - Adela Puichita
Contabil Sef (UIP) ? Chita Sporea Florentina
Ofiter proiect ? Calin Ioan
Ing.(UIP) - Sallai Ladislau
Ing Catalin Velcsov ? ing UIP
4. Participarea la licitatie cu oferta independenta
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: Formularul nr.7 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
1. Forma de inregistrare a persoanelor juridice / fizice romane.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic, valabil la data deschiderii ofertelor.
Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
2. Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele in original sau copie legalizata.
- Documente prin care se dovedeste ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei, inso?ite detraducere in limba romana autorizata ?i legalizata.
- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 600.000 Lei
Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta ca operator economic in servicii de audit executate in ultimii in 3 ani:
Cel putin 1 contract de servicii care a avut ca obiect auditarea financiara cu o valoare de minim 300.000 Lei.
Pentru fiecare dintre serviciile similare prestate prezentate in lista de experienta similara, ofertantii vor prezenta Recomandare din Partea Tertilor sau Document Constator sau alte documente din care sa reiasa: beneficiarul, detaliile contractului (inclusiv tipul de finantare), perioada si locul executiei serviciilor, modul de indeplinire al serviciilor.
Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele pe baza carora si-au demonstrat experienta similara in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2
Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru serviciile prestate
1. Auditor Financiar Lider de Echipa2. Auditor financiar pozitia 2
3. Auditor financiar pozitia 3De asemenea, se vor prez.pt.fiecare dintre pers.respons.pt.serv.prestate:
- Diploma de studii sup.;
- Cerif. de atestare a calit. de auditor finan. eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania)
- Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 (sau institutia similara din tara de origine)
- Numai pentru Liderul de Echipa dovada ca a mai participat in cel putin 1 contract ca auditor financiar.
Cerinta nr. 3
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS-SC-03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 11:00
Locul: La adresa autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana autorizata sa asiste la deschiderea ofertelor va prezenta o imputernicire scrisa din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 17).Informatii despre ofertant: ? Formularul nr. 16 Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr. 18 Informatii generale despre ofertant? Formularul nr. 19 Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii)? Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)? Certificat de inregistrare in scopuri de TVA? Formularul nr.15 - Identificareafinanciara. In cazul unei asocieri, contul va apartine Liderului de asociere.Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL CURS RON / EURO2009 - 4, 2399:2010 - 4, 2122:2011 - 4, 2391.Documentele din oferta vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului. Documentele ce dovedesc criteriile de calificare si/sau selectie emise in alta limba, vor fi furnizate de ofertant in copie notarizata, cu conditia ca acestea sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara , in plic inchis.Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participe la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul UIP al S.C. AQUACARAS S.A.
Adresa postala: Piata Republicii nr. 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel. +40 0255212459, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer