Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de audit financiar? pentru Proiectul nr. CCI 2007 RO 161PR007 ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj??


Anunt de participare (utilitati) numarul 116258/03.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Popescu, Tel. 0253 211308, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C.APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217633, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C.APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217633, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C.APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217633, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare in exclusivitate prin contract de delegare conform Legii 51/2006
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de audit financiar? pentru Proiectul nr. CCI 2007 RO 161PR007 ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: S.C.APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de audit financiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Emiterea a 6 rapoarte de auditare financiara conform cerintelor din Caietul de Sarcini pentru fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: 486, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4400 lei/2200 lei pentru IMM-uri.Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea finala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 83, 36%Cofinantare nationala 16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaatie privind caliatatea de ofertant- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca auditorul nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de Departamentul de monitorizare si Competenta Profesionala al CAFR;
- Actul constitutiv actualizat de infiintare - copie certificata cu mentiunea??conform cu originalul??
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale ?Se va prezenta cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)-Bilantul contabil anii 2007, 2008, 2009, situatia financiarala 30.06.2010, cu viza DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara ? ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contract avand ca obiect servicii similare. Contractele vor fi insotite de Recomandari din partea beneficiarilor.- Lista cu personalul solicitat pentru indeplinirea contractului- Autorizatie care atesta calitatea de auditor financiar eliberat de CAFR- Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ??? Activ ??? pentru anul 2010- Experienta personala a personalului propus(Se vor prezenta CV-urile tuturor persoanelor propuse).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala cu 1 runda de participare.Elementul ofertei care urmeaza sa obiectul procesului de reofertare: pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 11:00
Locul: Sediul S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerciti ai ofertantilor, observatori UCVAP desemnati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1, "Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1, "Extinderea si reabilitare sistemelor de apa si apa uzata"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.APAREGIO GORJ S.A. -Departament Contractari Investitii
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer