Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de audit financiar? pentru Proiectul nr. CCI 2010RO161PR002 nr. SMIS-CSNR 17727-Reabilitarea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Ilfov.


Anunt de participare (utilitati) numarul 136772/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciunelui nr. 5, sect 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023826, Romania, Punct(e) de contact: Ana Baicoianu, Tel. +40 0374205200, Email: [email protected], Fax: +40 0374205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de audit financiar? pentru Proiectul nr. CCI 2010RO161PR002 nr. SMIS-CSNR 17727-Reabilitarea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Ilfov.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Intrarea Taciunelui, nr. 5, Sector 2, BUCURESTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de audit financiar? pentru Proiectul nr. CCI 2010RO161PR002 nr. SMIS-CSNR 17727-Reabilitarea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Ilfov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul angajamentului este verificarea de catre Auditor a faptului ca sumele aferente cheltuielilor solicitate spre rambursare de catre Beneficiar in CR in cadrul Contractului de finantare, sunt reale, efectiv realizate (?realitatea desfasurarii?), sunt legale (?legalitatea?), exacte (?exactitate?) si eligibile, precum si transmiterea catre Beneficiar a raportului constatarilor factuale cu privire la procedurile agreate executate
Valoarea estimata fara TVA: 684, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 13.600 LEI si se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1).Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 4.463, 99 LEI, conform art. 2781*) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? Formularul 20.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88Garantia de Participare va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari este recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 68%, Co-finantare nationala - 10%, Finantare din bugetul local - 14%, Finantare proprie (credit) - 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Bouleanu, Neagu Cristian, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local sau echivalent (se solicita numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului).
Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conform. cu orig.
Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
2) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania).Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune:
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011, (insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente), in copie semnata in conf.cu originalul. vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz.Persoanele juridice straine vor atasa, documente relevante, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judici
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.360.000 lei.
Se va completa Formularul nr. 6
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Formular nr. 17
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara serviciilor de prestat in contract.Se va prezenta Formularul nr.7
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara in ultimii 3(trei) ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin intermediul prezentarii a 1 (un) contract de servicii de audit financiar, in valoare minima de 600.000 lei.
Se vor prezenta: -Fisa de Experienta similara (Formularul nr.8);
-copii ale contractelor de servicii care certifica experienta similara;
-recomandari din partea beneficiarului pentru contractele prezentate conform cerintei (recomandarea trebuie sa includa cel putin informatiile minime solicitate)Nota: In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.Formular nr. 18
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.9;
Personal
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului)
Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin:
Fiecare expert va indeplini in mod individual cerintele minime de mai jos. Nu se vor lua in considerare cerintele indeplinite prin cumulul experientei expertilor.
Formularul nr. 10, Formularul nr. 11
1)Coordonator de echipa audit ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic
?Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919 sau echivalent)
?Membru al CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA)
?Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta?Sa fi lucrat in calitate de lider de echipa in cel putin 1 contract de audit financiar in domeniul proiectelor finantate din fonduri nerambursabile
2)Auditor financiar senior ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic
?Membru al CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA)
?Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta
?Sa fi lucrat in calitate de auditor financiar in cel putin 1 proiect finantat din fonduri nerambursabile
3)Auditori financiar junior ? 2 persoane
Calificari si abilitati:
?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic?Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta
?Minim 3 ani experienta in calitate de auditor financiar.
Pentru fiecare expert cheie propus ofertantul va prezenta :
-Curriculum vitae (Formularul 12) maxim 4 pagini;
- Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV (inclusiv Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 pentru toti auditorii implicati in derularea contractului);
-Declaratie de disponibilitate (Formularul 12.1)
Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documente de natura recomandarilor/referintelor de la beneficiari/angajatori din care sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi, respectiv cel putin urmatoarele informatii: denumirea proiectului in care a fost implicat expertul, pozitia detinuta in cadrul proiectului, perioada de derulare a proiectului in format luna, an, principalele responsabilitati ale expertului in cadrul proiectului si calificativul acordat in evaluarea activitatii prestate de expert;
Ofertantii vor prezenta lista comuna (in cazul asocierii) cu expertii cheie propusi pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.
O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului!
Informatii privind asocierea operatorilor economiciOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care un op ec, par la procedura de achizitie, se asociaza cu alt op ec ce se angajeaza sa intocmeasca doc tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.
Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pt participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul 13 din Sectiunea Formulare cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Se vor prezenta documente relevante (conform legislatiei in vigoare) privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii se angajeaza ca le vor pune la dispozitia ofertantului in cazul in care acesta va fi declarat castigator.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de manangement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat;
Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al lucrarii prezente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 10:00
Locul: Intrarea Taciunelui, nr. 5, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Conform art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sunt mentionate modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate.La data semnarii contractului ofertantul desemnat castigator va prezenta Fisa de indentificare financiara - Formularul nr. 19 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare ? care sa identifice contul bancar in care sa se faca platile contractului in conditiile in care oferta este desemnata castigatoare completata de ofertant sau de liderul asocierii care prezinta oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute de articolul 256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciunelui, nr. 5, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023826, Romania, Tel. +40 0374205200, Fax: +40 0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer