Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova


Anunt de participare (utilitati) numarul 136344/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Str. Stefan Greceanu, nr. 1, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR IONESCU, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: PLOIESTI, Str. Stefan Greceanu, nr.1
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea serviciilor de auditare financiara pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova? .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Efectuarea serviciilor de auditare financiara pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova? .
Valoarea estimata fara TVA: 574, 542RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 11.400 LEI si se va constitui in conformitate cu HG nr.925/2006, art 86 alin. (1).Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 4.354, 54 LEI, conform art. 2781*) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 12.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88Garantia de Participare va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, lega-lizata la notariat.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari este recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 79.69%, Co-finantare nationala - 20.31%Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Personal DUMITRU PANTEA Director General; OFELIA URECHE Director Tehnic; DANIELA GEANGOS Director Economic; IONUT IONESCU Sef UIP;
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, si pentru toate punctele de lucru declarate sau echivalent.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conform. cu orig.
Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
2)Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011
Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune:
-Documente prin care se dovedeste ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei, insotite de traducere in limba romana autorizata;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare;
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei.
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati .
In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati .
In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Angajament ferm? ? in forma autentica Formular nr. 14
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii de audit financiar, evidenta contabila sau intocmire situatii financiare in valoare cumulata de cel putin 250.000 lei fara TVA Formularul nr.7 Fisa de Experienta similara (Formularul nr.7.1)
-copii ale contractelor de servicii care certifica experienta similara;
-certificari/referinte din partea beneficiarului pentru contractele prezentate conform cerintei (certificarea/referinta trebuie sa includa cel putin informatiile minime solicitate)
In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul i durata si pretulcontractului, precum si pagina finala cu semnaturi.In cazul in care contractele sunt exprimate in Euro, se vor folosi ratele medii anuale BNR: 2011 ? 4, 2379; 2010 - 4, 2099; 2009 ? 4, 2373
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006
Expert cheie 1: Auditor financiar senior / Coordonator echipa audit
Formularul nr. 8Formularul nr. 9-Curriculum vitae (Formularul 10) maxim 4 pagini;
-(daca este cazul)-se va prezenta Acordul de asociere, in original;
-Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)
-Carnet de membru CAFR vizat, cumenti-unea ?Activ? pt. anul 2011
Expert cheie 2: Auditor financiar senior
Studii superioare economice
-Curriculum vitae (Formularul 10) maxim 4 pagini;
-Membru al CAFR
Experti cheie 3 si 4: Auditori financiari juniori
-Curriculum vitae (Formularul 10) maxim 4 pagini;
-Studii superioare economice
-Membru al CAFR
Informatii privind asocierea operatorilor economici.
Se va prezenta Acordul de asociere, in original
Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta Formularul 11
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de executie lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html
Formularul 16
Standard privind sistemele de management al calitatii
-certificat din seriaISO 9001 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al contractului
Standarde privind protectia mediului
-certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al prezentului serviciu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2012 11:00
Locul: S.C. HIDRO PRAHOVA S.A adresa Ploiesti , str.Stefan Greceanunr 1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Conform art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sunt mentionate modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute de articolul 256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Str. Stefan Greceanu, nr. 1, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100161, Romania, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer