Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar Reabilitarea si modernizarea ambulatoriul Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca


Anunt de participare numarul 88674/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar Reabilitarea si modernizarea ambulatoriul Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante : b-dul 21 decembrie 1989 nr.58 cluj-napoca, jud. Cluj, cod.400094
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop verificarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectuluiReabilitarea si modernizarea ambulatoriului Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca
sub aspectul :
Realitatii, se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost platite
Eligibilitatii, se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost efectuate in conformitate cu prevederile contractului de finantare, legislatiei nationale si comunitare in vigoare si sunt insotite de documente justificative
Regularitatii cheltuielilor, se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de finantare sunt corecte si procedural solicitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop verificarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectuluiReabilitarea si modernizarea ambulatoriului Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca
sub aspectul :
Realitatii, se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost platite
Eligibilitatii, se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost efectuate in conformitate cu prevederile contractului de finantare, legislatiei nationale si comunitare in vigoare si sunt insotite de documente justificative
Regularitatii cheltuielilor, se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de finantare sunt corecte si procedural solicitate.
Valoarea estimata fara TVA: 58, 823RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-1.000 lei;garantiei de buna executie a contractului 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE (FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA): 85 %Guvernul Romaniei :13%BUGETUL LOCAL :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat;Declaratie privind calitatea de participant;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata;
-Autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania in copie legalizata;
-Persoana fizica sau juridica sa fie membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) (dovada autorizatie sau, daca e persoana fizica, carnet vizat pe anul 2009).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie de minim: 100.000 lei;bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008; In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta fisele fiscale anuale de impunere/ echivalent pentru anii fiscali solicitai.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;
-Personal minim: a)Un auditor financiar autorizat cerinte: diploma de studii superioare in stiinte economice, specializarea contabilitate sau finante; cu autorizatie de la CAFR valabila la data ofertarii; inscris in Registrul auditorilor financiari din Romania; auditor activ, b) Un economist cerinte: diploma de studii superioare in stiinte economice2. CV-urile membrilor echipei propuse completate in format European.Studiile personalului trebuie sa corespunda cerintelor Caietului de sarcini.3. Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV-uri, autorizatie CAFR valabila la data deschiderii ofertelor, carnetul de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) vizat pe anul 2009 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13977/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului judetean cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate - "Reabilitarea si modernizarea ambulatoriului Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 064-503360, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer