Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit in cadrul proiectului integrat "Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane" in orasul Breaza, Judetul Prahova


Anunt de participare numarul 115724/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BREAZA
Adresa postala:  STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  Breaza, Cod postal:  105400, Romania, Punct(e) de contact:  Savu Constantin, Tel. 0244340508, Email:  [email protected], Fax:  0244340428, Adresa internet (URL):  www.primariabreaza.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit in cadrul proiectului integrat "Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane" in orasul Breaza, Judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Orasul Breaza, Judetul prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit in cadrul proiectului integratReabilitarea si modernizarearetelei destrazi urbane, in orasul Breaza, Judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor caietului de sarcini, cu respectarea prevederilor legale in raport cu necesitatea asigurarii serviciilor de profil pentru asigurarea unei implementari corespunzatoare a proiectului integrat.
Valoarea estimata fara TVA: 159, 877.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii in cuantum de 3100 lei, garantia de buna axecutie in cuantum de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantat prin POR 2007- 2013, Axa 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori.Declaratie prvind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009. 2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente. 3. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic/alta institutie bancara prin care se confirma ca acesta are acces la forme de finantare neconsumate/are un cash-flow (linie de credit/depozite la termen) de cel putin 120.000 (o suta doua zeci mii) Lei sau 28.169 (doua zeci si opt mii o suta saizeci si noua) Euro, din care suma de cel putin 79.938 (sapte zeci si noua mii noua sute treizeci si opt) Lei sau 18.765 (opt sprezece mii sapte sute saizeci si cinci) Euro poate fi alocat pentru o perioada de min. 1 an pentru indeplinirea viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 300.000 (trei sute mii) Lei sau 70.423 (sapte zeci mii patru sute doua zeci si trei) Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele servicii executate in ultimii 3 ani.
4.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.
Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte similare in cadrul carora au fost prestate servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, a caror valoarecumulata sa fie de minim 150.000 (o suta cincizeci mii) Lei sau 35.211 (trei zeci si cinci mii doua sute unsprezece) EuroDotari: 2 autovehicule, 2 laptopuri si facilitate/facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor. Personal: Expert cheie nr. 1 (manager de proiect/coordonator de echipa) ? 1 expert;Expert cheie nr. 2 (auditor financiar) ? 1 expert;Expert cheie nr. 3 (expert contabil) ? 1 expert;Expert cheie nr. 4 (consilier juridic/avocat) ? 1 expert, cu urmatorul profil: Expert cheie nr. 5 (expert achizitii publice) ? 1 expert;Expert non ? cheie nr. 6 (inginer constructor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul de misiuni de audit ofertate in mod suplimentar fa?a de cerintele caietului de sarcini
20%
20
Descriere: conform fisa de date
3.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale
20%
20
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reperezentantii UCVAP si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantat prin Programul Operational Regional 2007- 2013, Axa 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, Domeniul de interventie: 2.1. ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Cod postal 030084, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4(021)310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str.Emil Zola, nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100200, Romania, Tel. 0244.522.446;, Email:  [email protected], Fax:  0244.522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice Breaza
Adresa postala:  Breaza, str. republicii, nr.52, Localitatea:  Breaza, Cod postal:  105400, Romania, Tel. 0244340508, Email:  [email protected], Fax:  0244340508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 07:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer