Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI ? BUHOCI, km 75+300-130+100, JUDETUL BACAU?, SMIS: 1012,


Anunt de participare numarul 124689/29.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala:  Calea Marasesti nr.2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Mitruti, Tel. 0234-537200, Email:  [email protected], Fax:  0234-535012, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI ? BUHOCI, km 75+300-130+100, JUDETUL BACAU?, SMIS: 1012,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Bacau, Judetul Bacau, Municipiul Bacau, str. Marasesti, nr. 2, cod postal 600017
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI ? BUHOCI, km 75+300-130+100, JUDETUL BACAU?, SMIS: 1012, in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013 (Axa prioritara nr. 2: Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1: ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constructia/reabilitarea soselelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita elaborarea a 4 rapoarte de audit intermediare si elaborarea raportului de audit final, conform termenilor de referinta din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 729, 536.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 14.500 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului (POR 2007 ? 2013: FEDER + Bugetul national + cofinantare locala)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neacadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la bugetul de stat si local. Declaratie privind respectarea principiului egalitatii de sanse. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului;Ofertantul va prezenta situatia economico-financiara la data de: 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organe competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie (minimala) de afaceri va fi pe ultimii 3 ani950.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
Ofertantii vor prezenta:
a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR - copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?
b) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul respectiv - copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?
c) Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice ? original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?
d) Declaratia pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR.
Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante, urmatoarele categorii de experti:
Expert cheie 1 ? lider de echipa (auditor financiar independent membru CAFR: Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau superioara acesteia
Minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul auditului financiar independent.
Expert cheie 2 - (auditor financiar independent membru CAFR):
Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau superioara acesteia
Experienta profesionala generala (minimala)
Minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul auditului financiar independent.
Expert cheie 3 (auditor financiar independent membru CAFR).Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau superioara acesteia
Minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul auditului financiar independent.
Expert cheie 4 (auditor financiar independent membru CAFR).Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau superioara acesteia
Minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul auditului financiar independent.
Lista principalelor contracte de prestari servicii realizate/in curs de derulare din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in domeniul contractelor de realizare de audit financiar se va dovedi prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de audit (finalizate sau in curs de derulare). Valoarea totala solicitata de Autoritatea Contractanta: minim 700.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul isi va desfasura activitatea: la sediul/sediile pe care il (le) va notifica Autoritatii Contractante in maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului de prestari servicii, de ambele parti si la adresele mentionate in documentatie;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 alin.(1), lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau
Adresa postala:  Strada Calea Marasesti nr.2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234-537200, Email:  [email protected], Fax:  0234-535012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer