Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI ? BUHOCI, km 75+300-130+100, JUDETUL BACAU?, SMIS: 1012,


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
450.000 RON

Castigatorul Licitatiei: AUDITEVAL CONSULTING SRL
Anunt de atribuire numarul 124689/03.11.2011
Informatii anunt de participare asociat 117200
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI ? BUHOCI, km 75+300-130+100, JUDETUL BACAU?, SMIS: 1012,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Bacau, Judetul Bacau, Municipiul Bacau, str. Marasesti, nr. 2, cod postal 600017
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit in cadrul proiectului: ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 252, HURUIESTI ? GAICEANA ? PARINCEA ? BIBIRESTI ? BUHOCI, km 75+300-130+100, JUDETUL BACAU?, SMIS: 1012, in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013 (Axa prioritara nr. 2: Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1: ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constructia/reabilitarea soselelor.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
450, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA
30%
Descriere:
2.
OFERTA TEHNICA
70%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S125-207708din02.07.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10680 Denumirea: Servicii de audit reabilitare DJ 252 Huruiesti -Gaiceana-Parincea-Bibiresti-Buhoci, SMIS 1012
V.1) Data atribuirii contractului 9/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AUDITEVAL CONSULTING SRL
Adresa postala: str. Vadul Bistritei, nr. 29, sc. C, ap. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600191, Romania, Tel. 0744381993, Email: [email protected], Adresa internet (URL): dascalu maricel
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 729536.86 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 450000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 18
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 ? 2013: FEDER+ Bugetul national + cofinantare locala
VI.2) Alte informatii
Ofertantul isi va desfasura activitatea: la sediul/sediile pe care il (le) va notifica Autoritatii Contractante in maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului de prestari servicii, de ambele parti si la adresele mentionate in documentatie;
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bacau-Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234-525211, Email: [email protected], Fax: 0234-525211
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau-Serviciul Juridic, Documentare, Reglementari
Adresa postala: Strada Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer