Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit la Proiectul cu Cod SMIS 6764


Anunt de participare numarul 124941/29.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala:  Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email:  [email protected], Fax:  0249/431708;439336, Adresa internet (URL):  www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit la Proiectul cu Cod SMIS 6764
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: zona Nicolae Iorga din Municipiul Slatina, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de audit" pentru implementarea Proiectului nr. SV/1/1.1/CU/1/2/7 Cod SMIS 6764 intitulat " Amenajare zona Nicolae Iorga"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
zona Nicolae Iorga din municipiul Slatina, judetul Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 49, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in suma de 900 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ctr.de finantare nr. 1148/14.12.2010 POR 2007-2013, Axa prioritara 1. Domeniul major de interventie 1.1 Fonduri europene (FEDR): 85% - Buget de stat: 13% -Buget local: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul de inregistrare
Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor localeCertificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR
Declaratia pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca auditorulnu afost sanctionat de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalePrezentarea bilantului contabil de la fineleanului 2010 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Fisa de experienta similara privind prestarea de servicii de audit financiar
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au derulat contracte de servicii de auditare financiara de valoare minima (fara TVA), de 40.000 lei.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca persoana propusa pentru indeplinirea contractului este membru CAFR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Slatina din strada Mihail Kogalniceanu nr.1, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.1148/14.12.2010 privind Proiectul : ? Amenajare zona Nicolae Iorga ?Cod SMIS 6764 finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? polide crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana. Sub ? domeniul ?Centre urbane?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea "Documentatie si clatrificari" a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire, vor fi publicate pe site-ul www. e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare , la sectiunea "Documentatie si clarificari".In conformitate cu contractul de finantare incheiat, pentru atribuirea acestui contract este prevazut a se initia procedura de licitatie deschisa. Nota justificativa intocmita in acest sens, este atasata la sectiunea "Documente si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  strada Mihail Kogalniceanu, nr.1 , Localitatea: Slatina, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer