Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDIT pentru proiectul ?Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel, Judetul Arges?, cod SMIS 15861


Anunt de participare numarul 130131/12.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala:  STR. NEGRU VODA, NR. 127, Localitatea:  Campulung, Cod postal:  115100, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Popescu, Tel. 0248/511034, Email:  [email protected], Fax:  0248/511036, Adresa internet (URL):  www.primariacampulung.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE AUDIT pentruproiectul ?Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel, Judetul Arges?, cod SMIS 15861
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Municipiului Campulung, str. Negru Voda, nr. 127, jud. Arges, cod postal 115100
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractuluiil reprezinta achizitionarea de servicii de audit aferente proiectului ?Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel, Judetul Arges? cod SMIS 15861
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractuluiil reprezinta achizitionarea de servicii de audit aferente proiectului ?Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel, Judetul Arges? cod SMIS 15861
Valoarea estimata fara TVA: 10, 581.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare, conform art.85 din HG 925/2006 lit.a) este de 211 lei. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform art. 89 din HG nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR 85 %- Buget national 13%- Buget local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificatului de atestare fiscala eliberat de DGFP valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat si buget local (original), Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1, Certificatului constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare fiscala emis de ORC, Dovada inscrierii in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR) inregistrata fiscal in Romania,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009, 2010, Prezentarea bilanturilor contabileaferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Se solicita ofertantului indeplinirea in ultimii trei ani a unuia sau mai multe contracte de servicii similare de natura celor ofertate in prezentul contract, din care cel putin un contract de prestari servicii de audit pentru proiecte finantate din fonduri europene. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea insumata a contractelor de servicii care justifica experienta similara trebuie sa fie de minim 10.500 lei fara TVA si se calculeaza avand in vedere numai valorile serviciilor executate in intervalul de timp de trei ani, respectiv luna septembrie 2008- data deschiderii ofertelor. Se accepta si contractele care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de executie.- In cazul in care contractrele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind : partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor in copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Campulung, str. Negru Voda, nr. 127, jud. Arges, cod postal 115100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013- Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.3
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala:  str. Negru Voda, nr. 127, jud. Arges, cod postal 115100, Localitatea:  Campulung, Cod postal:  115100, Romania, Tel. 0248511034, Email:  [email protected], Fax:  0248511036, Adresa internet (URL):  www.primariacampulung.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 19:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer