Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit pentru executarea lucrarilor de Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din Municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 92362/17.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Doina Romocea, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit pentru executarealucrarilor de Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de audit financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
audit finanaciar
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.01.2010 pana la 05.09.2016
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 3000 lei;garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat DGFP [bugetul de stat]
Certificattaxe si impozite localeCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale unde, cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 300.000 RON.;
2)Bilant contabil pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente, in copie, cu mentiunea conform cu originalul.3)Se va prezenta copia raportului anual privind activitatea desfasurata pentru anul 2008, depus la CAFR, pentru membrii CAFR, care au obtinut venituri din activitatea de auditfianciar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Este considerat neeligibil operatorul economic care depune bilant contabil cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)completata conform Formular anexat, care sa cuprinda obligatoriu indeplinirea si finalizarea a cel putin trei contracte privind servicii de auditare pentru proiecte, finantate din fonduri europene, insotita de copia xerox a contractului de prestari servicii si recomandarea din partea beneficiarului;
2) Prezentarea in copie, a Autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR), valabila la data deschiderii ofertelor.3)Pentru persoanele fizice/juridice, se va prezenta copia carnetelor de membru CAFR vizate pe anul 2009 cu mentiunea activ .
4)Se va prezentadeclaratie pe proprie raspundere a Auditorului/Auditorilor financiari din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR;
5)Se va prezenta copia asigurarii riscului profesional, in copie, conform HG 45/2005- CAFR, valabila la data depunerii ofertelor . Valoarea asigurarii pentru riscul profesional trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentei achizitii, respectiv 178.500 lei.6)Declaratie cu personalul de specialitate si a cadrelor de conducere (completat conform Formularului anexat), din care sa reiasa ca ofertantul detine personalul de specialitate, specializati in domeniul serviciilor de auditare;
- prin detinere se intelege personal angajat cu contract de munca sau orice alt contract incheiat in conditiile legii, cu mentionarea numelui, prenumelui si prezentarea CV-urilor persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;7) Declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului, este Inspectoratul Teritorial de Munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): axa POR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Oradea Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 4101000, Romania, Tel.0259437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2009 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer