Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit pentru obiectivul de investitii Modernizarea liniei de tramvai Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din Cluj-Napoca


Anunt de intentie numarul 19247/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  lucia lupea, Tel. 0264/592588, In atentia:  lucia lupea, adrian raulea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de audit pentru obiectivul de investitii Modernizarea liniei de tramvai Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din Cluj-Napoca
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de livrare sau de executare : Municipiul Cluj-Napoca
Cod NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
Servicii de audit pentru obiectivul de investitii Modernizarea liniei de tramvai Manastur-pta Garii-Bdul Muncii din Cluj-Napoca
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.01.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
contract cofinantat POR - Axa 1 poli de crestere
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala:
Legislatia in domeniul protectiei mediului:
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 17:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer