Licitatie Publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare infrastructura de strazi in Municipiul Vaslui?
Anunt de participare numarul 124539/21.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Apavaloaie, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare infrastructura de strazi in Municipiul Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Municipiul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare infrastructura de strazi in Municipiul Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare infrastructura de strazi in Municipiul Vaslui?, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 315, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Se solicita garantie de participare in cuantum de 6000 lei.-Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala- Buget de stat- Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale
-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice ? in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul
-Certificatul de inregistrare la ORC ? copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa informatii generale ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru media cifreide afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min.100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, in copie legalizata sau copie conform cu originalul
-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs ? copie
-Declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu ati fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul
-Declaratie privind lista principalelorprestari de servicii in ultimii 3 ani
-Copie dupa contractul similar cu anexele si actele aditionale, daca e cazul, cu care isi sustin experienta similara
-Copii dupa Recomandare sau Documentul constatator privind indeplinirea-Formular Experienta similara
-Declaratie de disponibilitate
-Curriculum Vitae-Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani
-Declaratii privind subcontractantii - daca este cazul
-Acord de asociere daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea atribuirii Contractului de prestari servicii au dreptul sa participe numai ofertanti - persoane fizice si juridice, inscrise in Registrul Auditorilor Financiari Activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul in curs.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca persoana propusa pentru indeplinirea contractului este membru CAFR de minim 3 ani si ca are experienta in auditarea a cel putin un proiect finantat din fonduri comunitare (pre sau post-aderare).- Persoana propusa trebuie sa fie angajatul operatorului cu carte de munca sau sa aiba un contract de munca cu acesta in derulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si observatori UCVAP- daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Dat fiind faptul ca serviciilesunt finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013, program de finantare al Uniunii Europene, iar in Cererea de finantare, anexa la Contractul de finantare nr.962/07.10.2010 a fost prevazuta la capitolul 3.4- Achizitii publice, procedura de achizitie publica prin licitatie deschisa, se impune respectarea Contractului de finantare.Mentionam ca, modificarea Cererii de finantare , respectiv a Contractului de finantare, necesita incheierea unui act aditional ce trebuie supus aprobarii de catre Autoritatea de Management si presupune intarzierea cu mult, a finalizarii contractului de servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice
Adresa postala: str. Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 11:16