Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est a municipiului Focsani din cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani?


Anunt de participare numarul 134651/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA PETRONIE, Tel. +40 237/215710, Email: [email protected], Fax: +40 237/216700, Adresa internet (URL): www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est a municipiului Focsanidin cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Focsani, sediul Primariei Municipiului Focsani
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est a municipiului Focsanidin cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In perioada de implementare a proiectului : ??Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est a municipiului Focsani ? se vor intocmi: - Sase rapoarte de audit, aferente cererilor de rambursare trimestriale,
- Raport final de audit, aferent cererii de rambursare finale.
Rapoartele vor fi predate pe suport de hartie in trei exemplare si in format electronic CD/DVD
Valoarea estimata fara TVA: 702, 581RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 14.000 lei. Per.valab: 60 de zile de la data limita stabilita pt dep ofertDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Se constituie prin: un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645 Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg . AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei. d)in cazul resping de catre CNSC a contest, in cond art.278^1 din OUG 34/2006 - suma de 4.482, 58 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006Perioada garantiei de buna executie este de minim 24 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul european de Dezvoltare regionala-Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 1= 80, 35% ?Co-finantare nationala = 17, 65% - buget de stat ?Co-finantare locala = 2% - buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciarpentru operatorul economic sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 -Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Bogdan Matisan, Viceprimar: Dobre Vasile, Manager proiect: Costin Maria Cristina, Comp. achizitii: Petronie Vasilica; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalentedin care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cumaxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?-ofertantului declarat castigatori se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata; Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR - copie ?conform cu originalul?, Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 - copie ?conform cu originalulPentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in lei. Cursul mediu lei/euro se calculeazaconform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Se va completa Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru demonstrarea experientei similare: in ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 700.000 lei
Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Cerinta nr. 2a) Se va prezenta Lista cu personalul implicat in realizarea contractului pentru demonstrareaasigurarii personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitieib) Se va prezenta document din care sa rezulte ca fiecare persoana responsabila cu activitatea de auditeste inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, c) Se va prezenta document din care sa rezulte ca fiecare persoana responsabila cu activitatea de auditdetine viza de membru activ al CAFRanul 2012
Se va completaDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu se propun subcontractanti, se completeaza cu «nu este cazul »
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1: «Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere»; Domeniul de interventie1.1: «Planuri integrate de dezvoltare urbana», sub-domeniul: «Orase-centre urbane»
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe prima pozitie se claseaza doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va cere reofertare in plic inchis si se declaracastigatoare oferta cu pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Focsani- Compartiment Contracte, Achizitii, Energetic
Adresa postala: str.Dimitrie Cantemir nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer