Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit privind respectarea criteriilor de acreditare de catre APDRP si organismele delegate


Anunt de participare numarul 134934/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Puie, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit privind respectarea criteriilor de acreditare de catre APDRP si organismele delegate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Romania - Bucuresti si in centrele teritoriale stabilite prin esantion de catre prestatorul de servicii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea unui audit de sistem, pentru a da asigurari Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale ca APDRP si organismele delegate gestioneaza FEADR eficient, si ca sunt respectate criteriile de acreditare in conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 885/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Impactul urmarit:
- Recomandari pentru remedierea deficientelor constatate in cadrul misiunilor de audit anterioare acestei evaluari a APDRP din punctul de vedere al conformarii cu criteriile de acreditare, a deficientelor constatate cu ocazia acestui audit si pentru reducerea riscului de penalizari aplicate Romaniei;
- Opinii referitoare la modul in care APDRP si organismele delegate continua sa respecte criteriile de acreditare, pentru fiecare dintre acestea in parte, astfel incat Autoritatea Competenta sa poata redacta Raportul catre Comisia Europeana in aprilie 2013.
- Dobandirea de catre personalul Autoritatii Competente, responsabil de monitorizarea permanenta a APDRP, a informatiilor necesare pentru a-si indeplini in mod corespunzator sarcinile ce-i revin conform art. 2 alin. 1 din Regulamentul (CE) nr. 885/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 608, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 12.168, 00LEI, se constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc asigurari in original, valab: 90 zile de la data limita de depunere a oferteAC poate solicita extinderea per valab ofert. In cazul in care ofert isi extinde per valab a ofertei, per de valab a gp va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertant refuza extinderea valab va fi exclus din procedura.Instrum de garantare se va emite in favoarea MADR si tb sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul unei asocieri, Instrum garant va fi emis in numele si pentru liderul asocierii.Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma mentionata mai sus.Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUCCOD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152Ofertele care nu sunt insotite de gp, in cuantum, forma si avand perioada valab solicit mai sus, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere oferte.Gp depusa in alta moneda decat LEI duce la excluderea ofertantului.Gp se va returna de catre AC conf prev art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de4388, 44 lei din gp in raport cu valoarea estimata a contractului(608440, 00 lei), sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligib Formular 1. Cazier judiciar pentru admin care semneaza Form 1. In cazul in care decl mentionata este semnata de o pers imputernicita se va prezenta cazier judiciar pentru aceasta pers precum si admin.
Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34- Formular 21. Certif atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conf cu originalul? de catre reprezent legal al ofertant).2. Certif plata impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (orig sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conf cu originalul? de catre reprezentantul legal ofertantului).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 2 si documentele relevante.
Pentru pers jur straine: Op ec va prez doc edificatoare, elib in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte doc echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Decl privind calit particip la proc - Formularul nr. 9. In cazul unei asoci, Formular 8 ? Acord de asociere, iar fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formular 18Certif participare la licitatie cu of independenta - Formular 14Decl neincadrarea in prev art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezent unei decl pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofert nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69ยน din OUG 34/2006 (Formularul nr. 16). Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz proc de atribuire
Ministru?Stelian FUIA
Director General?Cornelia MIHAI
Sef serv?Mariana OPREA
Sef ser?Dan IONITA Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare) - Persoane juridice/fizice romane
Fiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante:
? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pentru ultimii trei ani Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 140.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Unul sau mai multe contracte de servicii avand ca obiect servicii de auditare in valoare cumulata de minim 100.000 euro.
Resurse umane
Expert - cheie 1 - Coordonator al proiectuluiCalificari si aptitudini1. studii universitare absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: stiinte economice/juridice/tehnice;2. certificare in audit intern sau financiar (ex. CIA, ACCA, CISA sau certificate echivalente).
Experienta profesionala
participare ca team leader in cadrul a cel putin 1 (un) proiect de monitorizare sau evaluare a programelor cu finatare publica sau privata, derulat in institutiile publice sau private;
Resurse umane
Expert ? cheie 2 ? Coordonator al grupelor de lucru in domeniul financiar-contabil (autorizare, contabilizare si efectuare plati, debite) si audit
Calificari si aptitudini1. studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor economice;2. cunostinte de exploatare baze de date demonstrate prin recomandari relevante;
3. certificare in audit financiar (ex. ACCA) valida la data deschiderii ofertelor.
Experienta profesionala
1. experienta relevanta de minim 3 ani in domeniul auditului financiar;
Resurse umane
Expert ? cheie 3 ? Coordonator al grupelor de lucru in domeniul evaluarii logisticii, a procedurilor de lucru, a resurselor umane sicomunicariiCalificari si aptitudini1. studii universitare absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: economic/juridic
2.certificare in domeniul auditului/auditului de calitate/resurselor umane;Experienta profesionala
1. experienta profesionala relevanta de minim 3 ani in domeniul auditului sau in evaluarea procedurilor de lucru si evaluarea logisticii in raport cu obiectivele organizatiei sau in evaluarea resurselor umane in raport cu obiectivele organizatiei;
2. cunostinte in domeniul politicilor agricole europene si a regulamentelor specifice demonstrate prin recomandari relevante.
Resurse umane
Expert ? cheie 4 ? Coordonator al grupelor de lucru in domeniul sistemelor si securitatii informatice
Calificari si aptitudini1. studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul informaticii;2. certificare CISA (Certified Information System Auditor) valida la data deschiderii ofertelor;
3. certificare internationala in auditul sistemelor de management al securitatii (ISO 27002 sau similar), valida la data deschiderii ofertelor.
Experienta profesionala
1. experienta profesionala relevanta de cel putin 3 ani in domeniul IT si experienta privind evaluarea securitatii sistemelor informatice.
Resurse umane
Pentru buna desfasurare a activitatilor proiectului, prestatorul de servicii poate angaja experti non-cheie, cu conditia respectarii bugetului aprobat. Prestatorul va prezenta in oferta o lista a persoanelor nominalizate ca experti non-cheie precum si CV-urile acestor experti non-cheie.Expertii non-cheie vor detine (cerinta minima obligatorie) studii superioare de specialitate (stiinte economice, juridice, administrative, tehnice, psihologie ? sociologie, informatice si altele asemenea) demonstrate prin diplome de studii.Inlocuirea expertilor non-cheie pe parcursul derularii contractului se va realiza pe baza unei notificari transmisa Autoritatii Contractante si nu implica intocmirea unui act aditional la contractul de servicii.
Informatii privind tertul sustinator
Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/12/00/04/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 12:30
Locul: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Bdul. Carol I nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zileTermenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 3072442, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer