Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit public intern


Anunt de participare (utilitati) numarul 62402/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC "CFR GEVARO" SA
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1 -3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Olanescu, Tel.0722.655.705, 021.31649.59, Email: [email protected], Fax: 021.3164959
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de audit public intern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediu social - Str. Piata Garii de Nord, nr. 1 - 3, sect. 1 Bucuresti si Filiala Grivita - Str. Carpati, nr. 1 - 3, sect. 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 350, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit public intern pe o per. de 4 ani fiscali (exercitiile financ. ale anilor 2007 - 2010)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74121200-5 - Servicii de auditare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor in decurs de 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 3500 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform legislatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilit.; Decl. priv. neincadr. in sit. prevaz. la art. 181, Certif. de atest. fiscala priv. achit. oblig. exigibile catre bug. de stat si catre bug. asig soc. de stat (sanat., pensii, somaj) - elib. de catre Dir. Gen. a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; Certif. privind plata taxelor si imp. locale - elib. de Primaria Locala; Certif. de cazier fiscal; Certif. constat. emis de O.R.C. de pe langa Trib. Terit., cu cel mult 30 de zile inainte de desch. of., din care sa rez. ca: dom de activ al ofertant. coresp. proced., nu sunt inscrise mentiuni cu priv. la apl. L.85/2006 priv. proc. insolv. sau ca soc. se afla in incapacit de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonit. bancara; Bilantul contabil la 30.06.2008, vizat si inreg de organele competente; Decl. privind cifra medie de af. pe ultimii 3 ani, care treb. sa fie eg. sau mai mare decat 100.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. servicii similare in ult 3 ani - sa faca dovada inch. pe ultimii 3 ani a cel putin 2 contr. de audit publ. intern; Decl. pe propr. rasp. referit. la personalul/organismul tehnic de specialit. de care disp. sau al carui angajam. de particip. a fost obtinut de catre ofertant, in spec. pt. asig. controlului calit.; iDecl. pe propr. rasp. ref. la studiile, pregat. prof. si calif personal. de conducere, precum si ale pers. responsab. pt. indepl. contract. de servici; Decl. pe propr. rasp. referit. la efectivele medii anuale ale personal. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, se vor prezenta CV-uri ale persoanelor care raspund de intocm. rapoartelor si scrisorilor confident. catre conducere, impr. cu CV-urile managerilor, supervizorilor si personal. de baza care va fi folosit in cursul anului; Decl. pe propr, rasp. priv. respect. cond. de munca si prot. muncii; document care sa ateste ca op. ec. este membru activ al CECCAR si Camerei Auditorilor Financiari din Romania
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Docum. se va ridica de la sediul B.R.M., pe baza de imputern. scrisa din partea reprez. legal
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 12:00
Locul: B.R.M., Piata Presei Libere, nr. 1, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1 - 3, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel.021.3164960, Email: [email protected], Fax: 021.3164959
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2008 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer