Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare


Anunt de participare numarul 109305/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Stan Sorin, etaj 2, cam 121, tel 0265263211 int 1273, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0372-651272, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Stan Sorin, etaj 2, cam 121, tel 0265263211 int 1273, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0372-651272, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul Consiliului Judetean Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare in cadrul proiectului "Reabilitarea si modernizarea drumului judetean 142C".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua Rapoarte de audit, unul internediar si unul final, conform prevederilor Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2000 lei si garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara 2-"Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale", domeniul de interventie 2.1 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere care se va legaliza in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare sau acord de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, pers. juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este stabilit, respectiv certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, Certificat constatator si de inregistrare emise de O.R.C., atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri? pt. pers. juridice/fizice romane; Pentru pers.juridice/fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident insotite de o traducere autorizata in limba romana.Persoanele fizice/juridice trebuie sa fie inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrate fiscal in Romania si detin viza de membru activ al CAFR pe anul 2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat,
egala sau mai mare decat 120.000 lei, (pentru echivalenta se va utiliza cursul lei /euro al BNR din data de 28.09.2010).
Se va completa Formularul B2 din sectiunea Formulare
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 120000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind dotarea tehnica (calculatoare, laptop-uri), copie dupa contract, Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2010, Declaratia pe proprie raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-uri pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului, Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Acord de asociere - Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari pentru servicii similare.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala decat50.000 lei fara T.V.A.Calificari: - licentiat al unei facultati economice;
- cunostinte de operare pe computer.Experienta profesionala generala: - 7 ani experienta profesionala in domeniul financiar.Experienta profesionala specifica: - expertul financiar trebuie sa fi fost membru intr-o echipa de audit pentru un proiect cu finantare din fonduri europene;
- 3 ani experienta profesionala in audit financiar.Cel putin pentru o persoana din echipa se vor atasa la CV copiile certificatului privind calitatea de auditor financiar si a carnetului de auditor financiar vizat la zi. In cazul persoanelor fizice straine se vor atasa copii dupa echivalentul acestor documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15513 din 8 octombrie 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, cam. 121.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2-"Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale", domeniul de interventie 2.1 .
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email:  [email protected], Fax:  0265-267856, Adresa internet (URL):  www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 02652-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer