Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDITARE


Anunt de participare numarul 117937/25.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Stan Sorin, Gyarmati Iuliana, Tel. 0265263211 int 1270, 1273, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0372 651272
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Stan Sorin, Gyarmati Iuliana, Tel. 0265263211 int 1270, 1273, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0372 651272
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE AUDITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare pentru proiectele ?Parc auto pentru sporturi cu motor?, ?Asigurarea conditiilor de implementare a Sistemului legislativ managerial public pentru cadrele de conducere din cadrul Consiliului judetean Mures si al institutiilor subordonate? si ?Promovarea judetului Mures?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 224, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 4000 lei pentru Lotul 1; 380 lei pentru Lotul 2; 100 lei pentru Lotul 3 si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetele proiectelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local; Persoane juridice romane: Certificat de inregistrare si constatator emise de ORC; Pers.fizice/juridice trebuie sa fie inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrate fiscal in Romania si detin viza de membru activ al CAFR pe anul 2011; Pers.juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: 200000 lei pentru Lotul 1; 19000 lei pentru Lotul 2; 5000 lei pentru Lotul 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Recomandari de la beneficiari, Declaratie privind dotarea tehnica, Fise privind experienta similara, documente suport care sustin experienta similara; Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR; Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011; Declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pt indeplinirea contractului; Lista personalului responsabil de indeplinirea contractului; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare; Declaratie privind partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, acord de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani sau ca are in derulare, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de auditare in cadrul unui proiect finantat din fonduri europene, a carui valoare trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 150000 lei pentru Lotul 1; 15000 lei pentru Lotul 2; 3000 lei pentru Lotul 3. Daca un Ofertant depune oferte pentru mai mult de un lot, ofertantul va indeplinii criteriul impus pentru lotul cu valoarea cea mai mare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4427 din 22 martie 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mures, Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj2, sala mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013: Proiectele ?Parc auto pentru sporturi cu motor? si ?Promovarea judetului Mures?.PODCA pentru proiectul ?Asigurarea conditiilor de implementare a Sistemului legislativ managerial public pentru cadrele de conducere din cadrul Consiliului judetean Mures si al institutiilor subordonate?.Bugetul judetului.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer