Licitatie Publica - SERVICII DE AUDITARE A PROIECTULUI ? EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?
Anunt de participare (utilitati) numarul 140921/05.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE AUDITARE A PROIECTULUI ? EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante - Str.Gara Feastrau nr.9/A
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre auditorul financiar, prin proceduri specifice, precum si transmiterea catre Beneficiar, in conformitate cu procedurile agreate executate, a rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata in parte, a Raportului constatarilor Factuale, anual, si un Raport final, odata cu ultima cerere de rambursare. Verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 542, 153RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ? Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc conf art. 44 din OUG 34/2006. Se va prez un acord de asociere (in lb romana) in conform cu Formularul nr.15 din sect III - Formulare. Ofertantul castig va legaliza acordul de asoc.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Szendrei Anton, Salajan Monica, Nemes Loredana, Santoma Sorina, Balog Agnes, Suciu Florin, Valcu Mihaita. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator din care sa rezulte obiectul de activitate. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv cifra de afaceri. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari ai ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei. Val vor fi exprim in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunic de BEC pe anul respectiv. Pt val exprim in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunic de BEC (www.ecb.int). Docum suport : Bilanturile contab aferente exercitiilor financ incheiate pe ultimii 3 ani, vizate si inregistr de organele competente in cond art. 185 din OUG nr.34/2006. Daca, din motive obiective, justif corespunz printr-o nota justificativa anexata, op econ nu are posibilitatea de a prez docum solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra sit econ si financ si prin prez altor docum care sa reflecte o imagine fidela a sit econ si financ. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez aceste docum. In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca prestator in contracte similare:
Realizarea a cel putin 1 contract de servicii de auditare financiara, in valoare de minim 500.000 lei, a unui proiect de investitii.
Experienta ca prestator in contracte similare:
Valorile vor fi exprimate in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul in care contractul a fost semnat.Pentru contractele exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int), pentru anul in care contractul a fost semnat.
Experienta ca prestator in contracte similare:
Pentru demonstrarea experientei ca prestator in contracte similare se vor atasa documente suport, din care sa reiasa similaritatea contractului: Certificate de buna executie, emise sau contrasemnate de beneficiari: (autoritati contractante sau clienti privati)
In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Personalul cheie implicat in contract :
Lista expertilor principali propusi pentru indeplinirea contractului
Personalul cheie implicat in contract :
Curriculum Vitae (CV)
Personalul cheie implicat in contract :
Declaratie de disponibilitate
Expert principal implicat in contract: 1) LIDER DE ECHIPA ? Expert cheie 1 - Auditor financiar
Calificare: Membru al C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva. Pt demonstr calificarii solicitate se vor prezenta pentru fiecare expert principal propus, in parte, urmat documente suport: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, Carnet de membru C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva, vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012. Pt pers juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Expert principal implicat in contract: 2) Expert cheie 2 - Auditor financiar
Calificare: Membru al C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva. Pt demonstr calificarii solicitate se vor prezenta pentru fiecare expert principal propus, in parte, urmat documente suport: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, Carnet de membru C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva, vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012. Pt pers juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Expert principal implicat in contract: 3) Expert cheie 3 - Auditor financiar
Calificare: Membru al C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva. Pt demonstr calificarii solicitate se vor prezenta pentru fiecare expert principal propus, in parte, urmat documente suport: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, Carnet de membru C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva, vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012. Pt pers juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contract va fi subcontractata, ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Certif.SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, buletin/carte de identitate sau pasaport, dupa caz.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007รท 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Orice comunicari, solicitari, sau notificari trebuie sa fie transmise in scris, in limba romana. Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici privind documentatia de atribuire se vor adresa autoritatii contractante, in scris. Acestea vor avea mentionat: Obiectul contractului; Numarul Anuntului de participare publicat in SEAP ; Numele operatorului economic ; Numele persoanei de contact indicata in Anuntul de participare.In cazulin care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.In conformitate cu art.33, alin.(2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Reprezentantii ofertantilor autorizati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta Comisiei de evaluare imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, buletin/carte de identitate sau pasaport, dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 19:15