Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDITARE A PROIECTULUI ? EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?


Anunt de participare (utilitati) numarul 140921/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE AUDITARE A PROIECTULUI ? EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante - Str.Gara Feastrau nr.9/A
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre auditorul financiar, prin proceduri specifice, precum si transmiterea catre Beneficiar, in conformitate cu procedurile agreate executate, a rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata in parte, a Raportului constatarilor Factuale, anual, si un Raport final, odata cu ultima cerere de rambursare. Verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 542, 153RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP = 10.000 lei. GP se va constitui in lei. Per de valab a GP: 90 de zile, de la data lim de dep a ofertelor. Dovada const GP treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). In conf cu prev art.86 din HG 925/2006, GP se va constitui cu : a) Viram bancar, sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o societate bancara, ori de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pt per preciz mai sus.GP trebuie sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu cond confirm acestuia de catre banca, pana la data desch ofertelor. c) Numerar la caseria AC. In cazul unei asocieri Instrum de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantul care se incadr in categ IMM si doreste sa benef de prev art.16 din Legea nr.346/2004, resp reduc cu 50% a cuantum GP, va prez o Declaratie ca se incadr in categ IMM. Decl va fi anexata actului care dovedeste constit GP. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP parte se va constitui cu instrum de garantare, acesta se va completa in conf cu modelul de Scrisoare de GP - Formularul nr. 16 din sect III Formulare. In conf cu prev art.278^1, lit.b), in masura in care CNSC respinge contest depusa de ofertant, AC va retine din GP in raport cu val estim a contr, suma de: 4.322, 15lei. Contul in care se poate depune GP - RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare. Garantia de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in Lei. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului. Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.21 din sectiunea III Formulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ? Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc conf art. 44 din OUG 34/2006. Se va prez un acord de asociere (in lb romana) in conform cu Formularul nr.15 din sect III - Formulare. Ofertantul castig va legaliza acordul de asoc.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III - Formulare. Aceasta declaratie trebuie prezentata de fiecare ofertant, fiecare asociat in parte daca e cazul. 2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III - Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. 3) Informatii generale despre ofertant. Se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III - Formulare. 4) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III - Formulare. Ofertantul va anexa Declaratiei: a) Certificat de cazier judiciar al companiei sau Certificat de cazier judiciar al administratorului, valabil la data prezentarii acestuia - in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentul solicitat la pct.a). Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare - se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea III - Formulare.
Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele: a) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b). In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1) si d). In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , , conform cu originalul". Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare - se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 6) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III - Formulare.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Szendrei Anton, Salajan Monica, Nemes Loredana, Santoma Sorina, Balog Agnes, Suciu Florin, Valcu Mihaita. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator din care sa rezulte obiectul de activitate. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv cifra de afaceri. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari ai ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei. Val vor fi exprim in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunic de BEC pe anul respectiv. Pt val exprim in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunic de BEC (www.ecb.int). Docum suport : Bilanturile contab aferente exercitiilor financ incheiate pe ultimii 3 ani, vizate si inregistr de organele competente in cond art. 185 din OUG nr.34/2006. Daca, din motive obiective, justif corespunz printr-o nota justificativa anexata, op econ nu are posibilitatea de a prez docum solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra sit econ si financ si prin prez altor docum care sa reflecte o imagine fidela a sit econ si financ. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez aceste docum. In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca prestator in contracte similare:
Realizarea a cel putin 1 contract de servicii de auditare financiara, in valoare de minim 500.000 lei, a unui proiect de investitii.
Experienta ca prestator in contracte similare:
Valorile vor fi exprimate in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul in care contractul a fost semnat.Pentru contractele exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int), pentru anul in care contractul a fost semnat.
Experienta ca prestator in contracte similare:
Pentru demonstrarea experientei ca prestator in contracte similare se vor atasa documente suport, din care sa reiasa similaritatea contractului: Certificate de buna executie, emise sau contrasemnate de beneficiari: (autoritati contractante sau clienti privati)
In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Personalul cheie implicat in contract :
Lista expertilor principali propusi pentru indeplinirea contractului
Personalul cheie implicat in contract :
Curriculum Vitae (CV)
Personalul cheie implicat in contract :
Declaratie de disponibilitate
Expert principal implicat in contract: 1) LIDER DE ECHIPA ? Expert cheie 1 - Auditor financiar
Calificare: Membru al C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva. Pt demonstr calificarii solicitate se vor prezenta pentru fiecare expert principal propus, in parte, urmat documente suport: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, Carnet de membru C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva, vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012. Pt pers juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Expert principal implicat in contract: 2) Expert cheie 2 - Auditor financiar
Calificare: Membru al C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva. Pt demonstr calificarii solicitate se vor prezenta pentru fiecare expert principal propus, in parte, urmat documente suport: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, Carnet de membru C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva, vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012. Pt pers juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Expert principal implicat in contract: 3) Expert cheie 3 - Auditor financiar
Calificare: Membru al C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva. Pt demonstr calificarii solicitate se vor prezenta pentru fiecare expert principal propus, in parte, urmat documente suport: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, Carnet de membru C.A.F.R. sau al institutiei similare din tara respectiva, vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012. Pt pers juridice/fizice straine: Documente echivalente.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contract va fi subcontractata, ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Certif.SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, buletin/carte de identitate sau pasaport, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007รท 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Orice comunicari, solicitari, sau notificari trebuie sa fie transmise in scris, in limba romana. Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici privind documentatia de atribuire se vor adresa autoritatii contractante, in scris. Acestea vor avea mentionat: Obiectul contractului; Numarul Anuntului de participare publicat in SEAP ; Numele operatorului economic ; Numele persoanei de contact indicata in Anuntul de participare.In cazulin care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.In conformitate cu art.33, alin.(2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Reprezentantii ofertantilor autorizati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta Comisiei de evaluare imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, buletin/carte de identitate sau pasaport, dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 19:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer