Licitatie Publica - SERVICII DE AUDITARE A PROIECTULULUI ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?
Anunt de intentie (utilitati) numarul 25393/06.04.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE AUDITARE A PROIECTULULUI ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?
II.2) Tipul de contract
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este auditarea anuala a proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare?.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.05.2012
34 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 542, 153RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ? Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Nu
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SM-CS-03
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007รท 2013.
VI.2) Alte informatii
Moneda contractului: Lei. Ofertele, orice corespondenta si documentele legate de procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica, transmise intre operatorii economici si autoritatea contractanta, trebuie sa fie in limba romana.Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii pot fi obtinute de la Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale ? Inspectia Muncii, accesand site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html.Autoritatea contractanta nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 542, 153 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 23:07