Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDITARE A SITUATIILOR FINANCIARE PENTRU EXERCTIUL FINANCIAR INCHEIAT LA 31 DECEMBRIE 2010


Anunt de participare (utilitati) numarul 113630/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Morarescu, Tel. 021/200.93.30, Email:  [email protected], Fax:  021/2007411, Adresa internet (URL):  www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE AUDITARE A SITUATIILOR FINANCIARE PENTRU EXERCTIUL FINANCIAR INCHEIAT LA 31 DECEMBRIE 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul Companiei Nationale ?Posta Romana? S.A., din Bd. Dacia nr. 140, sector 2, Bucuresti, precum si cel al Sucursalelor, dupa caz, cu sediile in Bucuresti, Ploiesti, Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi, Constanta sau la sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII DE AUDITARE A SITUATIILOR FINANCIARE PENTRU EXERCTIUL FINANCIAR INCHEIAT LA 31 DECEMBRIE 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE AUDITARE A SITUATIILOR FINANCIARE PENTRU EXERCTIUL FINANCIAR INCHEIAT LA 31 DECEMBRIE 2010
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.01.2011 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 8.000 lei si se va constituii in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare. ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data sedintei.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data sedintei.Certificat de cazier fiscal? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data sedintei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul B1 din Sectiunea Formulare.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la: 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008 si 31 decembrie 2009, vizate si inregistrate de organele competente - in copie.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009.Cerinta minima de calificare: se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip. serv.similare prest.in ultimii 3 ani.Se solicita ca of.sa faca dovada experientei anterioare la nivel international in domeniul serv.de audit al sit. financ. separate pentru posta si telecomunicatii, a.i. pe baza resurselor si a exp. acumulate, sa se asigure un nivel calitativ ridicat al auditului?cel putin un contract finalizat in ultimii 3 ani.Minim 3 recomandari de la beneficiari ai serv.de audit, din care: -cel putin o recomandare trebuie sa fie de la benef.contract indicat ca dovada a exp.ant.la nivel international in domeniul serv.de audit al sit.fin.separate;
-cel putin o recomandare trebuie sa fie pentru o misiune de audit facuta la o soc.comparabila cu CNPR ca marime si dispersie teritoriala, cu o c.a. min. 50.000.000 Euro.Decl.ref.la studiile, preg.prof.si calif.personalului de conducere, ale pers, responsabile pentru indepl.contract de serv.Ofertantul va depune CV-urile detaliale ale managerilor, supervizorilor si ale personalului de baza.Decl. ref. la echip. tehnice pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Decl.privind subcontractantii.Decl. privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.Decl.prin care ofertantul isi asuma indeplinirea urmatoarelor cerinte impuse cu privire la componenta echipei de audit: -cel putin 5 membri ai echipei de audit trebuie sa fie membri CAFR;
-cel putin un membru al echipei de audit din cei cinci membri CAFR sa detina si certificare ACCA ori echivalent;
-cel putin un membru al echipei de audit (in plus fata de cei 5 cu atestat CAFR) sa detina atestat/certificat de auditor al sistemelor informatice de tip CISA ori echivalent;
-cel putin un membru al echipei de audit (in plus fata de cei 5 cu atestat CAFR) sa detina certificare de auditor al sistemelor informatice profesionale de securitate tip CISSP, ori echivalent.Ofertantii vor atasa documente doveditoare cu privire la calificare, atestate si certificari detinute.Dovada calitatii ofertantului (societatea de audit), de auditor membru al CAFR.Document ce atesta faptul ca ofertantul este asigurat pentru risc profesional. EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contul CN Posta Romana SA RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. POSTA ROMANA S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, parter, etaj 3-11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Tel. 021/2009258, Fax:  021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer